Gå til innhold

Hvor mye bruker du på julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til barna dine?

Foreldre?

Dine søsken?

Evt mannen/samboer?

:)

Da er det vel snart på tide å begynne å tenke på å starte julehandelen, tenker i slutte av nov bør jeg være ferdig med en del av dem:)

Anonymous poster hash: 19fa4...f34
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er nesten ferdig med alle mine. Må sies at vi er en stor familie. Jeg har i alt 13-14 gaver å kjøpe.. Nå klarte jeg plutselig ikke telle.. Jeg ELSKER å handle på tilbud. Få mye for lite. Så for 4 av mine tantebarn har jeg kjøpt masse div sminke ting på h&m for 10-30 kr tingen. Så endte opp med 10 ting i hver gave for ca 110,- stk.. Til tre av guttene var jeg på salg på Lindex halv pris av halv pris. Så der ble det to gensere og en t skjorte til hver for rundt samme prisen. (Ca 110,-)

Penger spart, men veldig flotte gaver. :) Jeg har et tantebarn som får litt ekstra. Hun er autist og har epilepsi. Det er ikke bare å kjøpe til ho, men endet stort sett opp med en pysj.. :)

Endret av fr0zen84
Skrevet

Jeg er nesten ferdig med alle mine. Må sies at vi er en stor familie. Jeg har i alt 13-14 gaver å kjøpe.. Nå klarte jeg plutselig ikke telle.. Jeg ELSKER å handle på tilbud. Få mye for lite. Så for 4 av mine tantebarn har jeg kjøpt masse div sminke ting på h&m for 10-30 kr tingen. Så endte opp med 10 ting i hver gave for ca 110,- stk.. Til tre av guttene var jeg på salg på Lindex halv pris av halv pris. Så der ble det to gensere og en t skjorte for rundt samme prisen. Penger spart, men veldig flotte gaver. :) Jeg har et tantebarn som får litt ekstra. Hun er autist og har epilepsi. Det er ikke bare å kjøpe til ho, men endet stort sett opp med en pysj.. :)

Jeg er også fan av tilbud. Veldig lurt. Handler det meste på salg selv:) Et tips er og handle mange bursdagsgaver slik at barna alltid har gaver til selskap. Har spart meg mye tid og penger:)

HI

Anonymous poster hash: 19fa4...f34

Skrevet

Mamma - 1000-1500

Pappa - 1000-1500

Lillebror - 2000-15.000 (varierer, noen ganger har han fått turer med meg, det koster mer)

Storebror - 800

Hun jeg er støttekontakt for - 500

Mannen - vi kjøper alltid noe felles. Kjøper som regel en ting til 500 utenom.

Barna - 2000-3000

Pleier å kjøpe litt ekstra til jul. Kjøper ikke til så mange, og synes det er stas å kjøpe akkurat det jeg vil.

Anonymous poster hash: 842cc...e40

Skrevet

Jeg gjør sjeldent forskjell på familie medlemmene mine. Så alt fra 200-300 pr pers. Samme om det er foreldre eller tantebarn. Kjæreste og barn er noe annet.

Skrevet

Barna -500

Foreldre - 200

Søsken - vi kjøper ikke til hverandre, men ca 200 til barna dems

Mann - vi kjøper dyre ting vi trenger felles, eks kjøleskap eller no i den duren. I år dropper vi gavene og reiser til syden

Skrevet

Tantebarn: 250

Foreldre: 500 til begge to, av og til mer.

Egne barn: 500-3000 alt etter hva de trenger.

Anonymous poster hash: ec84d...b4e

Skrevet

Foreldre-1000

Svigerforeldre-1000

Svigersøsken-500

Mitt søsken-1000

Barna-ca 1500-2000 hver, noen ganger mer om det er noe spesielt de ønsker seg

Tantebarn-500 hver.

Besteforeldre-500

Har ikke så mange gaver å kjøpe, holder det til nærmeste familie. Har avtaler med venninner om ikke å kjøpe til hverandre, synes det er helt ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...