Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Han er offshore, sitter fint i det. Vil si han har nesten 40 000kr utbetalt på en god mnd, eg har vert arb.søker i 6mnd nå. Men har 11 000kr fast inn i mnd for det + jeg jobber aktivt med Herbalife. Jeg har et barn og han har et barn. Jeg er gravid, og huset vi bor i for øyeblikket er litt for upraktisk og trangt. Det er bare 3 sov. Jeg må UT og ned for å vaske klær, sikkringene går hele tiden (spes på vinterstid da vi har radiatorovnene på) da må jeg skru av ovnen skal jeg koke vann på vannkokeren osv.. Stuen er proppfull, og kjøkkenet har AKKORAT plass til et bord med plass til 4 stk rundt. Det er murhus og ikke ordentlig isolert, så vi fyrer i peisen hele dagen ellers er det enormt kaldt med en gang. Et av mine familiemedlemmer er medeiger i et byggefirma. Der de akkorat er ferdig med et hus som kan bare flyttets rett inn i. Huset har 4 sov, og veldig praktisk. Prisen er 2.990 mill. Da han kjøpte huset vi bor i var han enslig, og fikk lån på 2mill, men betalte 1,5 mill for det. Han gjorde da ikke noe særlig før jeg flyttet inn og sparket han i rompa og fikk gang på ting her. Håper vi får nærmere 2mill for det da jeg har pusset opp og ting ser betraktelig bedre ut en hva det var! Han mener da at vi ikke har råd til dette andre huset? Det kan ikke jeg forstå.... Anonymous poster hash: 341d3...75c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Det letteste er vel å spørre banken. :-) Alternativet er det jo å isolere det huset dere har nå. Anonymous poster hash: 86841...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå