Halloween Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Som jeg kommer med om halloween? Jeg lagde denne brukerprofilen for å komme med diverse info og opplysninger om denne nye tradisjonen, er klar over at den ikke har fått festet seg helt enda, så det tar nok 10-20-30 år før det blir like vanlig som julen. Slik var det nok i USA også da denne tradisjonen var ny, det tok nok endel år. Personlig er dette bare som hobbybasis og ikke noe formål i å tjene penger på dette, er selv i begynnerstatus når det gjelder dekorasjoner og sånt, har bare tent opp et par gresskar. Min interesse for dette er hovedsakelig halloween-dekorasjon i hagen og har planer om å gjøre dette skummelt for denne dagen om noen år. Barn på døren får jeg nok ikke fordi der jeg bor ligger litt for langt unna. og det er trist når jeg har denne interessen. Men så spør jeg dere damer og menn?, hjelper det med mine opplysninger og infoer om halloween som jeg har skrevet her på forumet i disse dagene?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Nei Anonymous poster hash: e827c...4e3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Nei, du gjør meg bare mer negativ innstilt til Halloween med maset ditt Anonymous poster hash: 67b8e...687
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Så "ny" er da ikke Halloweenfeiringen lenger, vel? Da jeg var 13 for 10 år siden var vi ute og gikk "knask eller knep" og da hadde Halloween vært her noen år allerede. Regner med at de fleste vet litt mer rundt Halloween nå enn det de gjorde da. Anonymous poster hash: 2cfc7...af5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Nei, du maser Anonymous poster hash: 3685c...a0e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Hva, er halloween noe nytt? Jeg har gått halloween siden jeg var rundt 10 år gammel (husker lite før dette, så kan være jeg gikk tidligere også), og det er 13 år siden. Da gikk vi rundt på dørene og hadde det moro (ingen skitne triks da, men vet flere som hadde med seg egg ol. da vi ble litt eldre). Anonymous poster hash: f595f...805
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Nytt? Jeg og vennene mine gikk rundt da vi var 11-12 år, og jeg er nå 30! Anonymous poster hash: 481e9...f3e
Halloween Skrevet 1. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2013 Nei, du maser Anonymous poster hash: 3685c...a0e Var liksom meningen det da
Halloween Skrevet 1. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2013 Så "ny" er da ikke Halloweenfeiringen lenger, vel? Da jeg var 13 for 10 år siden var vi ute og gikk "knask eller knep" og da hadde Halloween vært her noen år allerede. Regner med at de fleste vet litt mer rundt Halloween nå enn det de gjorde da. Anonymous poster hash: 2cfc7...af5 Nei helt ny er den ikke. Men jeg har ikke helt det inntrykket av at så mange vet så mye mer om halloween nå enn tidligere, ser jo at barna ikke har følge med foreldrene og kostymevalget er også misforstått blandt mange, Så jo i går en tråd der noen skrev at barna skilte seg ut pga kostymevalget. Eggkasting er fortsatt et problem. For å nevne noe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Halloween er en okkult dritt-tradisjon og burde aldri blitt feiret i et kristent land! Stakkars barn som blir kledd ut som demoner! Overgrep! Kommer aldri til å bruke ei krone til handelsstanden på dette møkka-rælet! Anonymous poster hash: 4410d...cbf
Halloween Skrevet 1. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2013 Halloween er en okkult dritt-tradisjon og burde aldri blitt feiret i et kristent land! Stakkars barn som blir kledd ut som demoner! Overgrep! Kommer aldri til å bruke ei krone til handelsstanden på dette møkka-rælet! Anonymous poster hash: 4410d...cbf Her var det et godt eksempel på hva jeg mente. Så det trengs nok mer info her på forumet, ikke kun i år men årene etter også.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Halloween var opprinnelig en høytid for en fjern og glemt religion. Men ja, det var barn involvert. Som offergave. Anonymous poster hash: 29cbb...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå