Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har i noen dager nå hatt svie ved vannlating. Og en sinnsyk kløe. Jeg klør ikke ellers, bare når jeg har vært på toalettet. Når jeg tar papir og skal tørke meg, så begynner jeg å klø, og kan da faktisk klø meg til blods " inni der ". Det er som om kløen blir "aktivert" når jeg er borti området.. Noen som aner hva dette kan være???? Jeg vil bare legge til at jeg ikke klør på selve kjønnsorganet, men inni vagina liksom.. Anonymous poster hash: 99529...701
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Sopp? Anonymous poster hash: c98b8...78a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Høres ut som sopp, ja! Anonymous poster hash: 5b235...9e9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Høres ut som sopp ja Anonymous poster hash: c8faf...721
Fragglene Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Signerer de andre her. Prøv en canestenkur. Om det ikke funker innen kort tid (en dag eller 2) så bør du oppsøke lege.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Har aldri hatt det før. Men hvordan får man sopp? Anonymous poster hash: 282f9...78d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Har aldri hatt det før. Men hvordan får man sopp? Anonymous poster hash: 282f9...78d Vis du går med fuktig undertøy gnissning av undertøy av polyester-bruk bomullstruser,det er bedre så underlivet får "puste"- vis du har brukt vanlig såpe som ikke er egnet til underlivet (feks dr greve er sensitiv og har en ph som er lav, det irriterer ikke slimhinnene i underlivet,den er trygg å bruke nedentil) vis du bruker /har brukt antibiotika kan det i mange tilfeller gjøre at du får sopp. .. Vis mannen din/partneren din har hatt sex med andre som har sopp kan du bli smittet ja sikkert flere ting som jeg ikke kommer på som gjør at du kan få sopp! NB det går ikke over av seg selv,det kan bli verre og soppen mer motstandsdyktig mot feks canesten jo lenger du går med sopp og klør og ikke gjør noe med det. God bedring ( smør må kefir, el biola el noe yoghurt på område utenfor skjeden og ligg med truseinnlegg inatt, det lindrer og er surt sånn at bakteriene mistrives, så imorgen så tar du en tur til apoteket og kjøper deg canesten) Lykke te Anonymous poster hash: 1acc8...d82
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Det kan vel være bakteriell vaginose også? Anonymous poster hash: ee71d...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå