Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Eldste begynte da hun var 9 år, men i år var jaggu 4-åringen ute å gikk Jeg er veldig imot halloween, men samtidig mener jeg at de skal behandles likt. Skal storebror komme hjem med en bøtte full av godis, mens mini sitter hjemme?Uff, jeg klarte bare ikke si nei, men synes 4 år er alt for tidlig Hva synes dere? Anonymous poster hash: 97aec...693
Gjest Kira Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Min 4-åring gikk sammen med noen venner for første gang i dag. (Vi var også tre voksne sammen med dem)
Halloween Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Eldste begynte da hun var 9 år, men i år var jaggu 4-åringen ute å gikk Jeg er veldig imot halloween, men samtidig mener jeg at de skal behandles likt. Skal storebror komme hjem med en bøtte full av godis, mens mini sitter hjemme? Uff, jeg klarte bare ikke si nei, men synes 4 år er alt for tidlig Hva synes dere? Anonymous poster hash: 97aec...693 4 år er ikke for tidlig, men var du med barna dine eller? Endret 31. oktober 2013 av Halloween
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Vi gikk første gang i fjor, da bar barna 2 og 5år. Mange som snakket om det i barnehagen til eldste, så da ville jeg ikke nekte han å gå og da måtte selvfølgelig lillebroren være med også. Anonymous poster hash: 2ecbb...975
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Eldste begynte da hun var 9 år, men i år var jaggu 4-åringen ute å gikk Jeg er veldig imot halloween, men samtidig mener jeg at de skal behandles likt. Skal storebror komme hjem med en bøtte full av godis, mens mini sitter hjemme? Uff, jeg klarte bare ikke si nei, men synes 4 år er alt for tidlig Hva synes dere? Anonymous poster hash: 97aec...693 4 år er ikke for tidlig, men var du med barna dine eller? Selvfølgelig Gikk i bakgrunnen, slik at de gikk alene, men samtidig fulgte jeg med i tilfelle det skulle være noe. Anonymous poster hash: 97aec...693
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Eldste er 17 år og begynte å gå da skikken først begynte her vi bor, rundt 9 års alder. Mellomste gikk de første gangene kun til tantene sine og besteforeldre i 3 års alder Yngste har vært med rundt så lenge jeg kan huske. Veldig glad i Halloween selv da og vi gleder oss lang tid i forveien, planlegger kostymer, lager gresskarlykter og pynter både ute og inne. Anonymous poster hash: 59c88...563
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Vi tok hjemmevarianten siden vi bor på landet og ikke har naboer å gå til: barna på 3 og 5 kledde seg ut, tok med seg lommelykt og gikk en tur rundt huset i mørket og kakka på døra. Jeg ble sikkelig skremt og så fikk de litt godterier og var så fornøyde att. Spørs om det går når de blir større.. Anonymous poster hash: 39bfb...699
Halloween Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Selvfølgelig Gikk i bakgrunnen, slik at de gikk alene, men samtidig fulgte jeg med i tilfelle det skulle være noe. Anonymous poster hash: 97aec...693 Det er bra. Skikken er vel at de fra 0-12 år går til dørene og ber om godterier. Ellers er det vel greit om ungen er 13 år også, men ikke eldre enn dette. Voksne bør alltid følge barna og det bør helst unngå at barn går samlet alene uten foreldre.
BellaSuz Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Mitt barn var og gikk Halloween da han var 4.5 år, sammen med meg. Det var verken for tidlig eller for sent synes jeg, derimot veldig stas for han å være ute så sent og få godteri. Det er visst en stor greie blant barna i bhg, så selv om jeg er imot det, så føler jeg at jeg heller får legge det til side og heller glede meg sammen med barnet som elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå