Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 ... Anonymous poster hash: 5db52...e7a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Blir alene julekvelden. Er det annen hver jul. Ungene er hos sine andre foreldre. Jeg jobber dagen og mannen har nattevakt så han drar på kvelden. Anonymous poster hash: b7d65...dd0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Nei, seriøst? Hva er noe av grunnen til det? Hvis jeg kan spørre? Trist å høre! Anonymous poster hash: 5db52...e7a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Blir alene julekvelden. Er det annen hver jul. Ungene er hos sine andre foreldre. Jeg jobber dagen og mannen har nattevakt så han drar på kvelden. Anonymous poster hash: b7d65...dd0 Men har du ikke noen i familien din du kan være sammen med? Slik at du slipper å være alene? Anonymous poster hash: 5db52...e7a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Nei, seriøst? Hva er noe av grunnen til det? Hvis jeg kan spørre? Trist å høre! Anonymous poster hash: 5db52...e7a Men har du ikke noen i familien din du kan være sammen med? Slik at du slipper å være alene? Anonymous poster hash: 5db52...e7a Ikke familie jeg kan være sammen med, nei. Elsket julen som barn. Nå bare hater jeg hele desember! Jul skal liksom være en familiehøytid, og det ser jeg tydelig at den er, for det er i hvert fall ingen venner som vil ha noen hjem til seg, for da skal det være familie. Anonymous poster hash: 792f4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Nei, seriøst? Hva er noe av grunnen til det? Hvis jeg kan spørre? Trist å høre! Anonymous poster hash: 5db52...e7a Men har du ikke noen i familien din du kan være sammen med? Slik at du slipper å være alene? Anonymous poster hash: 5db52...e7a Ikke familie jeg kan være sammen med, nei. Elsket julen som barn. Nå bare hater jeg hele desember! Jul skal liksom være en familiehøytid, og det ser jeg tydelig at den er, for det er i hvert fall ingen venner som vil ha noen hjem til seg, for da skal det være familie. Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Men har du ikke foreldre, søsken eller barn å være sammen med? Anonymous poster hash: 38664...b01
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Men har du ikke foreldre, søsken eller barn å være sammen med? Anonymous poster hash: 38664...b01 Har ikke fått barn enda, og er nå uten mann også. Familieforholdene er ikke slik at det er mulig å "feire" sammen med foreldre eller søsken. Har vært alene ni av de elleve siste julene, og regner med at det blir slik fremover også, for nå har jeg vel egentlig mistet troen på andre. Og av den grunn burde jeg også egentlig komme meg ut av dette forumet snart... Negativt... ja, men ikke noe jeg har gjort for å prøve å snu situasjonen har hjulpet, så nå har jeg bare gitt opp. Nå har jeg til og med sluttet å lage julemiddag, vil bare at den j.... jula skal være over fortest mulig. Anonymous poster hash: 792f4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Men har du ikke foreldre, søsken eller barn å være sammen med? Anonymous poster hash: 38664...b01 Har ikke fått barn enda, og er nå uten mann også.Familieforholdene er ikke slik at det er mulig å "feire" sammen med foreldre eller søsken.Har vært alene ni av de elleve siste julene, og regner med at det blir slik fremover også, for nå har jeg vel egentlig mistet troen på andre. Og av den grunn burde jeg også egentlig komme meg ut av dette forumet snart... Negativt... ja, men ikke noe jeg har gjort for å prøve å snu situasjonen har hjulpet, så nå har jeg bare gitt opp. Nå har jeg til og med sluttet å lage julemiddag, vil bare at den j.... jula skal være over fortest mulig. Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Har du vurdert å melde deg som frivillig til å feire/arrangere jul en plass for dem som trenger det? Vet ikke om deg finnes noe slikt men tenker på feks sykehus, sykehjem, rusinstitusjoner, psykiatrisk e.l.? Anonymous poster hash: edb7e...fcc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Men har du ikke foreldre, søsken eller barn å være sammen med? Anonymous poster hash: 38664...b01 Har ikke fått barn enda, og er nå uten mann også.Familieforholdene er ikke slik at det er mulig å "feire" sammen med foreldre eller søsken.Har vært alene ni av de elleve siste julene, og regner med at det blir slik fremover også, for nå har jeg vel egentlig mistet troen på andre. Og av den grunn burde jeg også egentlig komme meg ut av dette forumet snart... Negativt... ja, men ikke noe jeg har gjort for å prøve å snu situasjonen har hjulpet, så nå har jeg bare gitt opp. Nå har jeg til og med sluttet å lage julemiddag, vil bare at den j.... jula skal være over fortest mulig. Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Har du vurdert å melde deg som frivillig til å feire/arrangere jul en plass for dem som trenger det? Vet ikke om deg finnes noe slikt men tenker på feks sykehus, sykehjem, rusinstitusjoner, psykiatrisk e.l.? Anonymous poster hash: edb7e...fcc Trist å høre du. Støtter forslaget til hun over her..... Anonymous poster hash: c3706...978
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Har du vurdert å melde deg som frivillig til å feire/arrangere jul en plass for dem som trenger det? Vet ikke om deg finnes noe slikt men tenker på feks sykehus, sykehjem, rusinstitusjoner, psykiatrisk e.l.? Anonymous poster hash: edb7e...fcc Vurderte det tidligere, men orker ikke det lenger. Har alltid vært den som har stilt opp for andre. Nå er jeg rett og slett lei av å skulle være den som stiller opp for andre alltid. Det er egentlig trist, for jeg trives med det. Men når det alltid er slik så når man et metningspunkt, man trenger noen som er der for deg for å gi mer mening hvis man alltid skal gi til andre. Men godt forslag Anonymous poster hash: 792f4...3f9
Lillababy Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Veldig trist at du har det slik. Vil berre ønska deg lykke til med heile desember, og julekvelden spesielt.
Peggy Sue Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Hvor bor du? På litt større plasser går det jo kanskje an å sette inn annonse i avisa å finne andre som er alene i jula.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Hvordan har du lyst til å feire julen? Det er mange som gjerne tar imot en ekstra gjest på julaften, men julen er jo også mye mer enn bare den ene kvelden. Vi forsøker i hvertfall å se oss rundt om det er mennesker vi tror blir sittende mye alene og inviterer dem. Problemet er at mange er så flinke til å skjule ensomheten at det blr vansklig å vite hvem man skal be. Anonymous poster hash: 46429...a9b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Vi har invitert ei venninne på julaften, som ellers hadde sittet alene. Så finnes mange som åpner hjemmene sine enn andre enn FAMILIE! Anonymous poster hash: 3315e...141
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Du er hjertelig velkommen til oss, bor på Vestlandet :-) Anonymous poster hash: b3da9...1b5
Kathrine. Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Ja, hver eneste jul....... prøver egentlig bare å ignorere hele desember måned :/ Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Nei, seriøst? Hva er noe av grunnen til det? Hvis jeg kan spørre? Trist å høre! Anonymous poster hash: 5db52...e7a Men har du ikke noen i familien din du kan være sammen med? Slik at du slipper å være alene? Anonymous poster hash: 5db52...e7a Ikke familie jeg kan være sammen med, nei. Elsket julen som barn. Nå bare hater jeg hele desember! Jul skal liksom være en familiehøytid, og det ser jeg tydelig at den er, for det er i hvert fall ingen venner som vil ha noen hjem til seg, for da skal det være familie. Anonymous poster hash: 792f4...3f9 Det er dårlig gjort av vennene dine. Eg har inkludert en venninde (ikkje nær venn engang) på julafta sjølv om vi feira ilag med både min familie og mannen sin stor-familie. Ville aldri latt noken eg kjenner sitte aleine på julafta.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Så trist Men du har jo fått mange fine forslag Kanskje det kan være aktuelt å oppsøke kirken, finnes kanskje noen der som møtes Du trenger ikke være kristen, men da finner du kanskje ikke bare noen å feire jul med, men kanskje også noen venner du vill ha i mange år Anonymous poster hash: 3a315...747
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Det er trist å feire jul alene! Og jeg må si du har noen utrolig dårlige venner!! Jeg har en venninne som mest sannsynlig må feire julen alene med sine to barn og hun gruer seg. Jeg har egentlig ikke visst om det før i går, da fortalte hun at hun lette etter turer med danskebåten o.l. for å "feire" julen der..Hun har ikke råd eller mulighet til å reise til syden og slikt. Så jeg har sagt at hun er hjertelig velkommen til å feire jul med oss. Det er da med mine foreldre(som hun kjenner), besteforeldrene mine og broren og søsteren min, og selvfølgelig datteren min Men hun vil ikke, hun føler hun trenger seg på og at hun ikke skal belemre min familie med seg og sine barn Så jeg må fortsette å prøve å overtale henne, for jeg syns det er helt feil å være alene.. Anonymous poster hash: ba15c...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå