Iiiiik Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har et nokså gardinfritt hus bortsett fra på kjøkkenet. Har røde liftgardiner der nå, røde mosaikkfliser. Hvitt overalt ellers. Nå ønsker jeg meg nye gardiner og de skal være enten røde eller orange eller gjerne begge deler. Noen som har tips til hvor i Osloområdet jeg kan finne det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Vet ikke om butikker, men husker de hadde masse ulike liftgardiner o.l. på ellos.no Anonymous poster hash: a6f42...979
Iiiiik Skrevet 1. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2013 Takk for tips! De jeg likte best der, var nesten helt like de jeg har. Titter litt videre, ellers vet jeg hvor jeg kan finne noen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Bare husk å velge typer uten snorer om du har barn. Det har vært flere tilfeller der barn har "hengt seg" i snorene. De er ganske farlige og selv om man har en plan om å se godt etter barna og binde opp snorene skal det ikke mye til før det skjer en glipp. Anonymous poster hash: cb873...35b
Iiiiik Skrevet 1. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2013 Har barn, men de er for store til å kunne bli kvalt av de snorene. Da ryker tråden i stedet.
Gjest Kira Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Her har de stort utvalg av farger og mønster: http://www.dekoria.no/offer/group/5/Lift-og-Rullegardiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå