Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg hopper over alle økonomi-emner av typen " hva tjener du/hvor mye gjeld har du/hva kostet huset ditt" osv (bryr meg lite om slikt) Temaet barn og bilsikring (here we go again) Debatter om man kan ta et glass vin med barn i hus (zzzzzzzzz) Hva syns dere andre er kjedelige/uinteressante temaer? Anonymous poster hash: 9cb48...d82
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Fotballfrueninnlegg, kjenner jeg blir mektig irritert på folk som ikke bare kan slutte å snakke/irritere seg over henne. Anonymous poster hash: f075f...1e2
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Fotballfruetrådar. Hamnar stadig inn på ein, når overskrifta er uskuldig. Skulle vore krav om tydelig merking Det gjeld forresten alle trådar, tydelig overskrift hadde vore fint..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Fotballfruetrådar. Hamnar stadig inn på ein, når overskrifta er uskuldig. Skulle vore krav om tydelig merking Det gjeld forresten alle trådar, tydelig overskrift hadde vore fint.. haha, du er så rett frem Stjerna! Rett frem uten å være frekk,det liker jeg! Anonymous poster hash: f075f...1e2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Amming, "Er jeg gravid". Hva tjener du, mannen, hunden og svigermor?. Tid kommer barnetrygden\kontantstøtta/skatten?? Hopper og over innlegg om nav og reglene på nav. Har ikke peiling, og jeg gidder ikke lese meg opp på nettet om det for å hjelpe fremmede folk, som egentlig og kan lese seg opp på det.. Kjedelige innlegg.. Anonymous poster hash: 51c6e...40c
Von Hertelhofen Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 - svak strek, er jeg gravid? (bilde) - er barnetrygden kommet nå? - Se hit!! Barnemishandling på sitt verste...
Mandala Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Fotballfrue og alle andre bloggere eller kjendiser. Leser verken Se og hør eller Vg (eller blogger) så jeg har virkelig ikke noe å bidra med i slike tråder.
Siamese Hellhound Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Fotballfrue Navnetråder Nav Er dette normalt (OBS! Bilde! Eller OBS! Ekle detaljer!) Takk for advarselen, forresten :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Tråder som handler om mishandling av barn. Skulle ønske forumet hadde en "skjul dette innlegget"-knapp, så slapp jeg å se den overskriften om og om igjen. Anonymous poster hash: 83473...ffd
min<3 Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 I dag: alle Halloween trådene. Zzzzzz (nei jeg har ikke lest de,men jeg er så godt som synsk )
Aliniane Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Hva tjener du? Har pengene kommet? Er jeg gravid? Fotballfrue Er mannen min utro?
min<3 Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Ja og for å ikke glemme alle navnetrådene. Kan sønnen min hete Ole???? Ja selvfølgelig hvis dere liker det, hjelper det at 50 personer kommer med sin negative mening om navnet??
Zaphira Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Ja og for å ikke glemme alle navnetrådene. Kan sønnen min hete Ole???? Ja selvfølgelig hvis dere liker det, hjelper det at 50 personer kommer med sin negative mening om navnet?? Agreed
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 99% av de allerede nevnte. Spesielt ikke "obs ekle detaljer" I tillegg "suger du uvasket penis" Anonymous poster hash: 7e1aa...6af
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Tråder om kjedelige bloggere. Men skulle noen ha tips til originale og morsomme bloggere som krever litt hjerneaktivitet, så er jeg takknemlig. Bare husk tydelig merking i overskrift. NAV-tråder. Barnetrygd-tråder. Er jeg gravid? Sjelden jeg gidder å innom utroskap-tråder. Altså de som påstår at ALLE mannfolk er utro. So what? Det kan skje alle. Det kan sjalusi også. Dessuten tror jeg de mannfolka i så fall har sex med KVINNER, mao er ikke kvinnfolk så særlig mye mer trofaste heller. Utseende og klær-tråder. Sykehus-tråder. Fødested. Anonymous poster hash: e5ae7...d25
Iiiiik Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Jarle Fotballfrue Tråder om Farmen, Skal vi danse, Jakten på kjærligheten, Paradise Hotel osv Bilde: er jeg gravid? Dere som kan se, hvor er ringen, klokka, nøklene, mobilen Og så gidder jeg sjelden å klikke på overskrifter som ikke viser hva tråden handler om, erfaringsvis handler den altfor ofte om en av de overnevnte.
Love my kidz Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 (endret) Spm som går på personlige data, som f.eks når har du bursdag, hvor bor du, hva heter mannen og barna, og ikke minst hva du selv heter. Hallo, man kan jo ikke fortelle sånt på nett! Nettvett Endret 1. november 2013 av Love my son
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Hva veier du og hva veier mannen din topper det meste av uinteressante emner Anonymous poster hash: 9cb48...d82
mams87 Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Om kjendis generelt og spørsmålene som ikke kan svares på og ofte gjentar seg (for eks: "kan jeg være gravid?")
Superdolly Skrevet 2. november 2013 #21 Skrevet 2. november 2013 Fotballfrue og andre "kjendiser". Sextråder. Tråder der overskriften er full av skrivefeil.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #22 Skrevet 2. november 2013 Utroskapstrådene, fotballfrue, utdannelse, interiør, navnetråder. Sist nevnte styrer jeg LENGST unna. Enkelte her inne tar jo helt av med og i navnetråder!!.. Anonymous poster hash: 7fadf...9b4
Bananen Skrevet 2. november 2013 #23 Skrevet 2. november 2013 Kommer litt an på dagsformen hva jeg leser. Men fotballfrue, svak strek og emner "hva syns/tror/mener/ du" uten videre info hopper jeg alltid over. Leser aldri en tråd hvor det ikke kommer fram av emne hva det handler om, uansett hvor mange svar den har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå