Gå til innhold

åhh den mannen altså-halloween. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh.. jeg døøøør av skam! Faens mannfolk altså.

Her i huset feirer vi ikke halloween. Jeg syns i grunnen ikke at det er så hyggelig med unger som er kledd i stygge kostymer og truer med knep om de ikke får "knask".

Julebukkene derimot er hjertelig velkomne. Det er koselig med små søte nisseunger som synger fine julesanger.

Derfor har jeg sagt klart i fra til mannen, at på halloween så lukker ikke jeg opp døra her.

Har absolutt ikke no godis i huset her, også ringte det selvfølgelig på døra da jeg stod å lagde kveldsmat til 1åringen og 3 åringen.

Mannen ligger på sofaen i stua i t-skjorte og boxer. vinduene vender mot utgangsdøra. Bikkja bjeffer som vanlig når det ringer på døra. 3.åringen løper til vinduet.

Mannen SKRIKER OG KJEFTER på meg om at jeg må lukke opp døra for han har ikke bukse på samtidig som han hyyyyler HOLD KJEFT til bikkja!!

Så hører jeg fra utsiden "se! det er XXXXXX fra barnehagen!

Så der stod altså vennene til sønnen vår med foreldrene sine utenfor, og etter det hysteriske anfallet til mannen, var det ihvertfall uaktuelt at jeg skulle gå ut der å lukke opp altså!

Nå er jeg så flau og skammer meg på vegne av hele familien.

Vi er altså foreldrene som ikke lukker opp for barna på halloween og som kjefter og banner foran ungene! (les.mannen)

Gruer meg til å se foreldrene og barna i øynene i garderoben ved henting og levering nå. Gud bedre! kunne vel latt som vi ikke var hjemme evt tatt på seg arbeidsbuksa som lå ved siden av han å lukka opp om det var så viktig for han å vise hele nabolaget at vi er hjemme.

Anonymous poster hash: d8fb4...61c

Anonymous poster hash: b4c6e...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene er nok mer opptatt av at dere var hjemme uten å lukke opp. De spør nok gutten din i barnehagen i morgen om det.

Skrevet

Ish. Kjedelig! Håper ikke det blir ubehagelig for sønnen din i morgen.

Anonymous poster hash: 09e94...7c0

Skrevet

"Skriker og kjefter" mannen din på deg? Seriøst?

Dere høres jo ut som en ekte Halloween-famile!

Skrevet

Tror det hadde vært mer pinlig for alle om mannen din hadde gått ut og lukket opp i bare boxern ;)

Anonymous poster hash: 244d1...855

Skrevet

Hahaha skulle vært en flue på veggen!😱

Anonymous poster hash: 524c4...0c0

Skrevet

Ja slik kan det gå når dere dropper Halloween :)

Anonymous poster hash: 2f6e4...429
Skrevet

Ja slik kan det gå når dere dropper Halloween :)Anonymous poster hash: 2f6e4...429

Hehe....

Anonymous poster hash: 332ae...55a

Skrevet

Ja, nå fikk du virkelig vist fram prinsippene dine.....   TAPER !!!!

Anonymous poster hash: e32e9...2ff
Skrevet

Taper faktisk! hvorfor det? fordi jeg syns det er tåpelig med halloween feiring og ikke vil være med på det?

Er det noen som var taper her i dag så var det mannen min som måtte hyle og skrike mens han satt der som en potteplante i vinduet og ikke hadde ttenkt til å lukke opp for noen uansett.

Poenget var at han kunne holdt munnen sin og latt som vi ikke var hjemme mens vi andre spiste kveldsmat på kjøkkenet. selvfølgelig løper jo 3 åringen for å se hva det er for no styr pågang når faren oppfører seg sånn.

Folk må jo få velge hva de har lyst til å være med på og ikke.

Jeg respekterer de som feirer det, men vil slippe å bli påtvunget å være med på unorske tradisjoner jeg ikke syns noe om også!

HI

Anonymous poster hash: b4c6e...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...