Gå til innhold

Navnet Wilma Othilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det på jordet?

Anonymous poster hash: b95bc...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kule begge! Liker de best for seg selv

Anonymous poster hash: fcf0f...5e1
Skrevet

Synes det er nydelig! :-) Kanskje mer norsk å skrive Vilma da..

Anonymous poster hash: e875c...15b
Skrevet

Kjempefine! :)

Anonymous poster hash: e371b...2df

Skrevet

Det er oppkalling etter to oldemødre, og vi vil så gjerne ha begge to. Ser det kanskje blir litt "tungt"? Forøvrig syns jeg begge er like nydelige navn, så om ikke det blir begge så kommer vi til å få et stort problem med å velge! :(

Skrevet

Er ikke noe fan av Wilma, men det er ikke det værste jeg har hørt

Anonymous poster hash: be01a...bc2
Skrevet

Flotte navn begge to, men syns det var veldig tungt! 

Skrevet

Veldig fint:) men synes kanskje at det ble litt sukkersøtt

Skrevet

Heller mot å bruke bare et av navnene, siden de andre søsknene bare har et navn også. Men var ikke enkelt dette. Jeg vil ha Othilie og mannen vil bruke Wilma.

Storesøstre på 5 og 6 vil ha Ronja (som i filmen ;)) og storebror vil at lillesøster skal hete Nikkoline.

Skrevet

Syns det var fint! Jeg pleier egentlig ikke å like sånne navn :)

Skrevet

Syns det var fint! Jeg pleier egentlig ikke å like sånne navn :)

Takk for det :) alle barna bærer navn som er oppkalt etter eldre familie/slekt. Dette blir nok siste barnet, og føler vi må velge fra "samme hylle", nå også :) takk for tilbakemeldinger dere :)

Hi

Skrevet

Jeg synes Wilma er nydelig...på en hund. ;) Kjenner ikke mindre enn fire hunder med navnet. Tror nok mange vil assosiere det med et hundenavn, men det er vel ikke problematisk så lenge dere liker det. Wilma Othilie klinger helt greit. Othilie er fint nok.

Anonymous poster hash: 065b4...b87
Skrevet

Jeg elsker navnet Wilma! Det er helt fantastisk nydelig! Othilie er også veldig pent, men litt tyngre å si syns jeg. Jeg liker Nikoline som storesøster vil ha også jeg da ;) Men Wilma er det fineste jentenavnet jeg vet om :)

Skrevet

Veldig fine navn! :)

(Tror Wilma er i vinden for tida, har to vennepar som har kalt datteren sin det det siste året. Det ene paret er norsk-engelsk, det andre norsk-norsk.)

Anonymous poster hash: eda71...4f1

Skrevet

Veldig fine navn! :)

(Tror Wilma er i vinden for tida, har to vennepar som har kalt datteren sin det det siste året. Det ene paret er norsk-engelsk, det andre norsk-norsk.)

Anonymous poster hash: eda71...4f1

Jeg skulle ha et norsk-svenskt navn da datteren skulle få navnet sitt, og da falt Wilma veldig naturlig. De siste ti årene har Wilma ligget på/ like ved topp 10 i Sverige :)

Skrevet

Heldig du er som har så fine navn og kalle opp etter. Nikoline er også fint.

Anonymous poster hash: 1c5f4...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...