Gå til innhold

Da er utelampen slukket og på ringeklokken har vi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Festet en tegnestift! Utrolig effekt altså! Jeg digger knep :) Mohahaha!

Anonymous poster hash: def02...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er lyktene på trappa tent, og godtebollen klar, for jeg digger småtasser i for store heksehatter og 12-åringer med jukseblod på haka og vampyrtenner  ;)

Skrevet

Men her får vi ekte blod hvis noen prøver å ringe på. Mye morsommere!

Anonymous poster hash: def02...d38

Skrevet

Godtebøtten er fylt opp, lysene tent og en skummelt skjelett er hengt opp i vinduet :)

Har også satt ut en lykt.

Har til nå hatt en god gjeng småtroll på døren. Herlige tider!!

Skrevet

Festlig  :) sikkert mer verdt enn godteri det for barna. En opplevelse i seg selv om de legger merke til den, og noe å snakke om i morgen.

Skrevet

Hos oss henger den en kondom på ringeklokken... 

Anonymous poster hash: 0bb7c...f45
Skrevet

Her er porten lukket og begge bikkjene satt ut for litt frisk luft. Har en Dobberman og en Rottweiler, blir spennede å se om noen ringer på :)

Anonymous poster hash: cc718...445
Skrevet

Festet en tegnestift! Utrolig effekt altså! Jeg digger knep :) Mohahaha!Anonymous poster hash: def02...d38

Nå håper jeg jo at dette er et tulleinnlegg men man vet jo aldri.

Du vil altså med viten og vilje påføre troskyldige små barn smerte for å markere at du ikke liker en skikk, som ikke dem står bak engang. Sjarmerende :)

Anonymous poster hash: 34e16...a8b

Skrevet

Festet en tegnestift! Utrolig effekt altså! Jeg digger knep :) Mohahaha!Anonymous poster hash: def02...d38

Nå håper jeg jo at dette er et tulleinnlegg men man vet jo aldri.

Du vil altså med viten og vilje påføre troskyldige små barn smerte for å markere at du ikke liker en skikk, som ikke dem står bak engang. Sjarmerende :)

Anonymous poster hash: 34e16...a8b

Kan vel gjøre det slik at sannsynligheten for at de stikker seg er svært liten. Henge opp en stor lapp over ringeklokka f.eks.

Skrevet

Her er utelyset slukket, og det er hengt opp lapp på døra om at vi ikke deltar i år.

Anonymous poster hash: 0f3e3...526
Skrevet

Utelampa slukket, terrasselyset slukket, gardinene trukket for og lyset slukket på kjøkkenet....move along please!!!!

Har en baby som ligger og sover.

Anonymous poster hash: 23bb5...d28
Skrevet

Utelampa slukket, terrasselyset slukket, gardinene trukket for og lyset slukket på kjøkkenet....move along please!!!!Har en baby som ligger og sover. Anonymous poster hash: 23bb5...d28

Utelampa slukket, terrasselyset slukket, gardinene trukket for og lyset slukket på kjøkkenet....move along please!!!!Har en baby som ligger og sover. Anonymous poster hash: 23bb5...d28

Haha, helt det samme her!!

Foreløpig har ingen ringt på, og babyen sover søtt.

Har hørt at flere har gått forbi så de forstår vel at vi ikke ønsker å delta når absolutt alle lys er slukket :)

Anonymous poster hash: 66952...721

Skrevet

Dere kan jo kople ut ringeklokka da :)

Anonymous poster hash: 93d76...d9e
Skrevet

Dere kan jo kople ut ringeklokka da :)

Anonymous poster hash: 93d76...d9e

Hvordan gjør man det? *føler meg blond*

Anonymous poster hash: 66952...721

Skrevet

Vi slo av utelyset, men likevel dukket det opp masse små. Og foreldrene stod bortenfor. Helt greit å feire, men man bør ha respekt for de som ikke gidder. Set dere inn i reglene!

Anonymous poster hash: 603b0...c76
Skrevet

Vi har hatt en haug utrolig blide, hyggelige og veloppdragne unger på døren i kveld :)

Det kom to fjortisgutter uten kostyme slengende. Det viste seg at de hadde maskene sine i lommen (!)

- ellers vanlige klær. Det holder ikke her i gården.

Jeg strammet dem opp, ga dem én karamell hver og sendte dem av gårde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...