Gå til innhold

Jeg er så sykt trøtt! (Ikke gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg lurer på om det er noen her inne som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke være så trøtt? 

Trenger virkelig noen tips og gode råd. Aner ikke hva det er som gjør meg så trøtt! 

Jeg sov 7-8 timer i natt. Og alikevell så har jeg holdt på og sovne i hele dag. Må virkelig konsentrere meg for å holde meg våken.. 

Anonymous poster hash: 96f91...cdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket om du har lite jern, lite d-vitamin eller andre mangler?

Anonymous poster hash: 2bc4b...dd0

Skrevet

Har du sjekket om du har lite jern, lite d-vitamin eller andre mangler?

Anonymous poster hash: 2bc4b...dd0

Nei,meen jeg tror ikke at jeg har det. Jeg spiser ganske varriert + at jeg spiser mulitivitaminer spiser mye omega-3 og spirulina (super food) hverdag. 

Anonymous poster hash: 96f91...cdc

Skrevet

Er trøtt hele tiden jeg også, uten noe spesiel grunn. Mulig det er årstiden? Påtide å gå i dvale kanskje...

Skrevet

Mest sannsynlig henger det sammen med årstiden vi går inn i. Vi har også nettopp stilt klokken, og en time kan gjøre mye tull. Nå er det jo mørkt tidlig, og når man står opp, og kroppen trenger tid på å tilvenne seg det. 

Anonymous poster hash: b7865...739
Skrevet

Sjekke stoffskifte. ..

Anonymous poster hash: 7febc...440

Skrevet

Dra til legen for å sjekke... Det KAN være tegn på alvorlig sykdom. Det var tilfellet med en i min nære familie. Du burde ikke være så trøtt etter såpass med søvn... Og det er ikke meningen å skremme deg...

Anonymous poster hash: b0ac2...24f

Skrevet

Jeg hadde det likt, sovnet på jobb og greier. Viste seg at jeg hadde gått 2 mndr med kyssesyken uten å vite det! Og det gikk ikke over før 3 mndr etter at jeg fikk diagnosen, så nesten et halvt år med trøtthet i varierende grad! Ble sendt på sykehuset med enorme magesmerter, de trodde det var galleblæra som var på vei til å svikte, men det var milt og lever som var helt på felgen! Hadde jeg ikke funnet det ut kunne de ha sprukket, så ta en tur til legen, det er en kjapp test :) og farlig å gå uten diagnose!

Anonymous poster hash: e6ab5...ae5

Skrevet

Gå til legen. Og sjekk stoffskiftet. Se gjerne over symptomer også.

Anonymous poster hash: 26398...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...