Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Dere som har litt eldre barn, blir barna litt flaue hvis dere kysser/kliner foran de ??? Anonymous poster hash: ad108...831
Silverfox Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke foreløpig.. 9 og 7 år. Tror de later som de ikke ser.
BikkjeBisk Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Kliner aldri, men en suss i ny å ned gjør da ingenting
Jippipippi Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Det hender vi kysser, de blir litt flau og kniser. De eldste er 6 og 8, så ikke så veldig store.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Vi gir hverandre masse klemmer og ømme kyss innimellom. Vi har barn i barnehagealder og syns det er fint å vise barna at vi er glade i hverandre. Skikkelig klining venter vi med til barna sover;) Anonymous poster hash: a3e34...ed2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Har ikke eldre barn, men 2-åringen blir sjalu og kommer og vil være med. Anonymous poster hash: 2bcbf...cc5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Ja Ikke skikkelig klining, da Tror det er sunt å se. Min mor fortalte at hun ALDRI hadde sett sin mor og far kysse, ikke en eneste gang, og hun var 43 da hun fortalte meg dette, hun har problemer med offentlig kosing i dag, og sier det er fordi hun syns det virker unormalt. Noe det jo ikke er.. Anonymous poster hash: cbf90...eec
Dini Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skal vel egentlig ikke svare, men vi kysser foran barnet vårt på 2 år, ja. Helt naturlig måte å vise at vi er glade i hverandre på. Bare kyss, er ingen fan av klining. Som regel gliser ho og så vil ho også ha nuss.
IreneUtålmodig Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Blir noen kyss innimellom , eldstemann på 7 smiler og sier æsj :-) MInste på 2 kunne ikke brydd seg mindre
Gemini77 Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Her er det å vise at vi er glad i hverandre helt naturlig. Her susser vi alle mann og jeg og mannen min kysser ofte og sier at vi elsker hverandre hver dag foran barna.
Gemini77 Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Her er det å vise at vi er glad i hverandre helt naturlig. Her susser vi alle mann og jeg og mannen min kysser ofte og sier at vi elsker hverandre hver dag foran barna. Barna er forøvrig 5,5 og 7,5 år
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Alltid ett kyss når den ene går ut døra. Det ser ikke flaut for noen av ungene, ungene minner oss på det om vi har glemt det. Men nå har vi finni ut st å kline er lurt, for om ungene er veldig masete, kjeder seg og sitter og maser om dette kan vi kline litt så forsvinner de for alle vinder og finner på noe. Så nå kliner vi rett som det er. Mannen skjønte ikke hvorfor jeg plutselig skulle kline med han, men tok noen ganger før han tok hintet. Så nå gjør han det med meg også. Hehe... Hører æsj, æsj, æsj dere er så ekkle. Dere er jo gamle dere skal jo ikke gjøre slikt når de løper sv sted. Anonymous poster hash: 978c7...e25
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Kysser ofte, kliner aldri. Eldste (6 år) kom inn på kjøkkenet da vi klinte en gang, og fikk hysterisk anfall. Så den dropper vi. Anonymous poster hash: 85215...329
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Han på 9 kniser hysterisk hvis han kommer over oss i en het omfavnelse mamma, dere er ikke ungdommer, sier han mens han ler seg i hjel Ungene har godt av å se kjærlighet . Anonymous poster hash: 9dde9...e84
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Vi lever sammen med barna våre, noen ganger kysser vi, andre klemmer vi og det verste av alt vi er faktisk også uenige foran barna!! Anonymous poster hash: 92df1...3ac
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, kysser iblant og holder rundt hverandre. 5-åringen sier alltid overrasket "nussa dere nå?" De eldre barna (opp til 11 år) bryr seg tilsynelatende ikke. 9-åringen kan kommentere at vi er glade i hverandre. Anonymous poster hash: 7a438...77a
*Miss Marple* Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Vi kysser og klemmer når det måtte passe og ingen av barna i alderen 1-20 år løfter et øyenbryn av det. Eller, mini blir sjalu og vil også ha kos ❤ Kline gjør vi ikke når andre ser uansett.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Vi kysser ofte, men kliner ikke. Ungene er 5,5 og 8 år og reagerer ikke på det. Det er helt vanlig Anonymous poster hash: 4f6f7...4a9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 Råkliner gjør vi ikke akkurat med andre til stede, men småkliner, kysser, nusser, klemmer og holder hånda foran ungene ja. De er såpass små at de ikke bryr seg nevneverdig.
*Lissi* Skrevet 31. oktober 2013 #21 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, det gjør vi. De to eldste er tenåringer og himler med øynene, men de overlever det nok Er ikke snakk om råklining da...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 31. oktober 2013 #22 Skrevet 31. oktober 2013 Gutten min er 3 og vi kysser foran han ofte, da pleier han å si at han også vil ha suss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå