Gå til innhold

Kysser/Kliner dere foran barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har litt eldre barn, blir barna litt flaue hvis dere kysser/kliner foran de ???  :)

Anonymous poster hash: ad108...831
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke foreløpig.. 9 og 7 år. Tror de later som de ikke ser.

Skrevet

Kliner aldri, men en suss i ny å ned gjør da ingenting :) 

Skrevet

Det hender vi kysser, de blir litt flau og kniser. De eldste er 6 og 8, så ikke så veldig store.

Skrevet

Vi gir hverandre masse klemmer og ømme kyss innimellom.

Vi har barn i barnehagealder og syns det er fint å vise barna at vi er glade i hverandre.

Skikkelig klining venter vi med til barna sover;)

Anonymous poster hash: a3e34...ed2

Skrevet

Har ikke eldre barn, men 2-åringen blir sjalu og kommer og vil være med. :P

Anonymous poster hash: 2bcbf...cc5
Skrevet

Ja :) Ikke skikkelig klining, da :P Tror det er sunt å se. Min mor fortalte at hun ALDRI hadde sett sin mor og far kysse, ikke en eneste gang, og hun var 43 da hun fortalte meg dette, hun har problemer med offentlig kosing i dag, og sier det er fordi hun syns det virker unormalt. Noe det jo ikke er..

Anonymous poster hash: cbf90...eec
Skrevet

Jeg skal vel egentlig ikke svare, men vi kysser foran barnet vårt på 2 år, ja. Helt naturlig måte å vise at vi er glade i hverandre på. Bare kyss, er ingen fan av klining. 

Som regel gliser ho og så vil ho også ha nuss. 

Skrevet

Blir noen kyss innimellom , eldstemann på 7 smiler og sier æsj :-) MInste på 2 kunne ikke brydd seg mindre

Skrevet

Her er det å vise at vi er glad i hverandre helt naturlig. Her susser vi alle mann og jeg og mannen min kysser ofte og sier at vi elsker hverandre hver dag foran barna.

Skrevet

Her er det å vise at vi er glad i hverandre helt naturlig. Her susser vi alle mann og jeg og mannen min kysser ofte og sier at vi elsker hverandre hver dag foran barna.

Barna er forøvrig 5,5 og 7,5 år

Skrevet

Alltid ett kyss når den ene går ut døra. Det ser ikke flaut for noen av ungene, ungene minner oss på det om vi har glemt det.

Men nå har vi finni ut st å kline er lurt, for om ungene er veldig masete, kjeder seg og sitter og maser om dette kan vi kline litt så forsvinner de for alle vinder og finner på noe. Så nå kliner vi rett som det er. Mannen skjønte ikke hvorfor jeg plutselig skulle kline med han, men tok noen ganger før han tok hintet. Så nå gjør han det med meg også. Hehe... Hører æsj, æsj, æsj dere er så ekkle. Dere er jo gamle dere skal jo ikke gjøre slikt når de løper sv sted.

Anonymous poster hash: 978c7...e25

Skrevet

Kysser ofte, kliner aldri. Eldste (6 år) kom inn på kjøkkenet da vi klinte en gang, og fikk hysterisk anfall. Så den dropper vi.

Anonymous poster hash: 85215...329

Skrevet

Han på 9 kniser hysterisk hvis han kommer over oss i en het omfavnelse :P mamma, dere er ikke ungdommer, sier han mens han ler seg i hjel ;)

Ungene har godt av å se kjærlighet .

Anonymous poster hash: 9dde9...e84

Skrevet

Vi lever sammen med barna våre, noen ganger kysser vi, andre klemmer vi og det verste av alt vi er faktisk også uenige foran barna!!

Anonymous poster hash: 92df1...3ac
Skrevet

Ja, kysser iblant og holder rundt hverandre. 5-åringen sier alltid overrasket "nussa dere nå?" De eldre barna (opp til 11 år) bryr seg tilsynelatende ikke. 9-åringen kan kommentere at vi er glade i hverandre. 

Anonymous poster hash: 7a438...77a
Skrevet

Vi kysser og klemmer når det måtte passe og ingen av barna i alderen 1-20 år løfter et øyenbryn av det.

Eller, mini blir sjalu og vil også ha kos ❤

Kline gjør vi ikke når andre ser uansett.

Skrevet

Vi kysser ofte, men kliner ikke.

Ungene er 5,5 og 8 år og reagerer ikke på det. Det er helt vanlig :)

Anonymous poster hash: 4f6f7...4a9
Skrevet

Råkliner gjør vi ikke akkurat med andre til stede, men småkliner, kysser, nusser, klemmer og holder hånda foran ungene ja. De er såpass små at de ikke bryr seg nevneverdig. ;)

Skrevet

Ja, det gjør vi. De to eldste er tenåringer og himler med øynene, men de overlever det nok ;) Er ikke snakk om råklining da... 

Skrevet

Gutten min er 3 og vi kysser foran han ofte, da pleier han å si at han også vil ha suss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...