Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Anonymous poster hash: 3c64a...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Det er bare trist...Og slik lever også folk her i landet.. Anonymous poster hash: 8c083...9a2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Det er bare trist...Og slik lever også folk her i landet.. Anonymous poster hash: 8c083...9a2 Ja, har aldri sett det før. Fikk sjokk. Trist ja, huff. Lever enkelte slik her også altså? Jøss... Anonymous poster hash: 3c64a...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så innledningen nå der psykologen sier hun må ringe barnevernet. Jeg får helt vondt av disse vakre barna Får virkelig håpe dette ordner seg! Anonymous poster hash: c2e97...2cc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så innledningen nå der psykologen sier hun må ringe barnevernet. Jeg får helt vondt av disse vakre barna Får virkelig håpe dette ordner seg! Anonymous poster hash: c2e97...2cc Ja, vet! Men at det ikke går en grense? Legger de ikke merke til dette selv, når nok er nok? De kan jo ikke leve oppi alt dette kaoset. At det ikke ringer en bjelle. Men det er vel kanskje en sykdom... Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 3c64a...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så innledningen nå der psykologen sier hun må ringe barnevernet. Jeg får helt vondt av disse vakre barna Får virkelig håpe dette ordner seg! Anonymous poster hash: c2e97...2cc Ja, vet! Men at det ikke går en grense? Legger de ikke merke til dette selv, når nok er nok? De kan jo ikke leve oppi alt dette kaoset. At det ikke ringer en bjelle. Men det er vel kanskje en sykdom... Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 3c64a...3fe Det er en sykdom og de ser dessverre ikke selv hvordan det er..De får en veldig eiertrang til alle tingene og mange vet hvor de finner div ting i rotet sitt, altså at de har et slags system. Jeg har dessverre sett dette flere ganger i yrket mitt.. Anonymous poster hash: 8c083...9a2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så innledningen nå der psykologen sier hun må ringe barnevernet. Jeg får helt vondt av disse vakre barna Får virkelig håpe dette ordner seg! Anonymous poster hash: c2e97...2cc Ja, vet! Men at det ikke går en grense? Legger de ikke merke til dette selv, når nok er nok? De kan jo ikke leve oppi alt dette kaoset. At det ikke ringer en bjelle. Men det er vel kanskje en sykdom... Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 3c64a...3fe Det er en svært alvorlig sykdom! Den er ubehandlet dødelig. Hamstrere som er så hardt rammet har ikke evne til å gjøre noe med det selv. Dessverre. De må ha hjelp. Barna har det best hos noen andre mens foreldre får nødvendig behandling. Det er egentlig veldig få som blir friske. Anonymous poster hash: 1453f...d00
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så innledningen nå der psykologen sier hun må ringe barnevernet. Jeg får helt vondt av disse vakre barna Får virkelig håpe dette ordner seg! Anonymous poster hash: c2e97...2cc Ja, vet! Men at det ikke går en grense? Legger de ikke merke til dette selv, når nok er nok? De kan jo ikke leve oppi alt dette kaoset. At det ikke ringer en bjelle. Men det er vel kanskje en sykdom... Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 3c64a...3fe Hoarding er en psykisk sykdom, ja. Det utløses gjerne av en grunn, kanskje arver de ting etter avdøde mennesker som sto dem nær og så baler det seg på derfra o.l Dessverre klarer de ikke alltid å se alvoret selv, og om de skulle det så er det gjerne for sent. Da er det blitt så fullt at de ikke vet hvor de skal begynne. Og de har ikke sjanse til å rydde opp alt alene. Ofte er de i fornektelse. som denne moren sa, de trodde ikke de var samlere, bare veldig rotete. Får helt vondt langt inn i sjela mi her Anonymous poster hash: c2e97...2cc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har ikke sett slike ting jeg, så fikk et stort sjokk, Grøssninger. Men trist at noen mennesker er slike da. Må jo være forferdelig, Men som dere sier, så forstår jo ikke de dette selv. Farlig da, å bo slik. Anonymous poster hash: 3c64a...3fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Stakkars mennesker.. Hjerteskjærende. Spesielt hun gamle damen. Anonymous poster hash: 87a61...f2a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Kom på at jeg så en episode hvor kona hadde ringt inn hjelp til mannen, og så viste det seg av det var kona som var problemet. Hehe. Hun så virkelig ikke at det var hun som samlet. Mannen bare lot være å rydde han, for han fikk jo bare kjeft fordi han ryddet "feil". Anonymous poster hash: 1453f...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå