Gå til innhold

Privat lærer i matte, som ikke er utdannet. Pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger mattelærer og har spurt rundt forbi. Denne personen er ikke mattelærer og tar heller ingen lærer utdannelse. Personen har 5 og 6 i matte. Så hva burde jeg betale i timen? 

Anonymous poster hash: 1259c...18d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo foreslå 300 kr for en time for eksempel. Da tenker jeg at Iæreren kommer til dere. I praksiss kommer jo denne personen til å bruke mye mer tid enn den faktiske undervisningstiden. Hvis eleven kommer til læreren bør det være billigere.

Anonymous poster hash: 93739...eac
Skrevet

300 kr er normalpris for en utdannet mattelærer. Da syns jeg det er mye og betale for en som ikke er utdannet? hi

Anonymous poster hash: 1259c...18d
Skrevet

Jeg har gjort det gratis.. 100-150 bør være tilstrekkelig om det er snakk om mange timer. Mer om det er kun en time eller to.

Skrevet

Hvis jeg skulle gjort det for penger tror jeg ikke jeg hadde giddet å gjøre det for under 300,- for en time selv om jeg ikke er utdannet lærer. En times undervisning hjemme hos deg ville jo betydd mye mer enn en time borte fra familien min for meg. Jeg måtte både forberedt meg og brukt tid på reise.

Hvis det dreier seg om en medstudent eller en du jobber sammen med ville det blitt annerledes. Da kunne dere datt dere ned rett etter skole/jobb uten å reise noe sted først. I et slikt tilfelle tenker jeg at 100,- til 150 kr pr time burde være ok om du ikke krever noe spessielt av forberedelser eller retting i ettertid.

Anonymous poster hash: 93739...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...