Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme jeg er kommet litt ut av telling, da 99% av de jeg har hatt sex med fant sted før et langt forhold og jeg var veldig ung.

Kanskje 22 stk?

Jeg er 30 år. Hatt et langt forhold på 8 år, der jeg selvfølgelig ikke hadde sex med andre. Hatt sex med 2 stk etter det forholdet. 

Anonymous poster hash: 48014...4f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 stk før jeg traff mannen for 9 år siden :-)

Skrevet

jeg er 33 år og har hatt sex med fire stk,dette inkluderer mannen min som jeg fant i tidlgi alder.

En av disse var en one night stand (pyton) mens de tre andre var i lengre forhold

Anonymous poster hash: 5c2a3...f5c
Skrevet

32 år, vært i to lange forhold, tror jeg har hatt sex med 28 stk tilsammen.

Anonymous poster hash: 2fb65...f18

Skrevet

Litt over 20 tror jeg.

Skrevet

10 stk :) Er 24. Håper at nr 10 blir den siste! 

Anonymous poster hash: 0a6e4...147
Skrevet

Jeg har faktik bare hatt sex med 1. Det er mannen min og vi har vært sammen i 10 år.

Anonymous poster hash: 21412...7d7
Skrevet

11 eller 12 tror jeg. Er 36 år. 

Anonymous poster hash: cd0f6...1b7
Skrevet

hoho.. 27 år og mistet vel tellingen på rundt 50.. så sikkert nærmere 60 nå... :P

Anonymous poster hash: 34ce9...b85
Skrevet

18 stykker, er 21 år. Har vært sammen med mannen siden jeg var seksten, så flesteparten var før jeg fylte seksten (helt sykt, jeg vet..), og resten har vært mens vi har hatt pauser i forholdet.

Anonymous poster hash: 2eb39...524

Skrevet

10 stk, ink mannen  som jeg håper blir siste.

Er 26 år, og føler tallet er mer enn høyt nok, kunne sikkert kuttet bort 4 av de som jeg syns var totalt unødvendig. Ellers er 4 av de forhold som har vart i ca 2 år hver, og 1 er en elsker som jeg hadde over lengre tid.

Anonymous poster hash: 830db...3f6
Skrevet

7, har hatt tre lange forhold. De siste 4 var i kortere forhold, to av dem med kamerater der vi ikke klarte å finne utav hva som var vennskapelige og hva som var amorøse følelser.

Minner meg om en forelesning jeg var på i sosialpsykologi en gang. Foreleseren mente at kvinner hadde en tendens til å trekke fra når de ble spurt om antall seksualpartnere. "Kvinner deler alltid på to. Hvis det fortsatt er mer enn 10, sier de 7" mente han. Mente også "Menn dobler alltid antall seksualpartnere. Hvis det fortsatt er under fem, sier de sju". Tror ikke han hadde noe godt empirisk grunnlag for det, hvordan kunne han vite at de løy og hvordan hadde han kjennskap til det riktige tallet? Morsomt er det allikevel å tenke på når jeg selv nå sier sju og forhåpentligvis ender med det tallet.

Skrevet

29 stk er 34 og har vært sammen med min mann i 10 år. så det vil si 28 før han =//

Anonymous poster hash: ef942...1ad
Skrevet

Fem. Er 37 år gammel. Siste av de er mannen min.

De andre hadde jeg kortere eller lengre forhold til.

Anonymous poster hash: 14bcb...486

Skrevet

1, vært gift i 12 år :)

Anonymous poster hash: ecdf4...0ee

Skrevet

Rundt 100 - 120

Før jeg møtte mannen min for 5 år siden, er 27 nå.

Anonymous poster hash: dad0a...9b5

Skrevet

7. Er 23 og har vært sammen med mannen i 4,5 år.

Anonymous poster hash: bf2b9...67e

Skrevet

Ca 20 tenker jeg....

Skrevet

27år og 8stk.

Anonymous poster hash: a5e89...af2

Skrevet

4 stk før jeg traff mannen min som 18åring. Så 5 tilsammen, er nå 25 ;) og det blir forhåpentligvis med de 5;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...