Gå til innhold

Noen med erfaring med bukplastikk pga strekkmerker/ arr over navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette provoserer enkelte, jeg har ikke heng, minimalt med løshud, litt strekkmerker under navlen, dette bryr jeg meg svært lite om, men det som plager meg litt er disse over navlen, rynker og strekkmerker, arr etter navlepiercing fra ungdomstiden. Strekkmerkene er bleknet, gamle og jevner en godt voksen dame midt i 30 årene.

Jeg finner imidlertidlig svært lite info om dette på bukplastikk sider. Er normalt slank, aldri slitt med overvekt.

Bruker bikini, men føler meg ikke helt komfortabel, kunne tenkt meg å fikse på det, selvsagt betale selv, men vil hjerne høre fra andre, gjerne se før og etterbilder før jeg greier å bestemme meg helt.

Anonymous poster hash: 3b671...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: 68fc8...ab7
Skrevet

Spørs om det er så mye å gjøre om du ikke har noe løshud å strekke på. Er jo det som gjøres ved en bukplastikk, det åpnes opp, også strekker man ut skinnet og fjerner overflødig hud, slik at det blir jevnt og stramt. Er det jevnt og stramt fra før kan de strengt tatt ikke strekke mer. 

Forøvrig får man ikke ny navlel, den blir skåret ut, så dras huden ned over den, så lages det nytt hull for navlen, før man får den sydd på igjen, med et forholdsvis stygt og stort arr rundt. Jeg har grusom fæl mage og navle etter 3 kikhullsoperasjoner, men en bukplstikk vil ikke hjelpe meg (har 8 kikkhull + 2 større arr over/inni navlen). Jeg har derimot innvilget bukplastikk pga heng under navlen. Men fra navlen og opp blir det ingen endring, bortsett fra at jeg får enda et nytt, stygt arr :-p 

Anonymous poster hash: 22c1a...f8d
Skrevet

Spørs om det er så mye å gjøre om du ikke har noe løshud å strekke på. Er jo det som gjøres ved en bukplastikk, det åpnes opp, også strekker man ut skinnet og fjerner overflødig hud, slik at det blir jevnt og stramt. Er det jevnt og stramt fra før kan de strengt tatt ikke strekke mer.  Forøvrig får man ikke ny navlel, den blir skåret ut, så dras huden ned over den, så lages det nytt hull for navlen, før man får den sydd på igjen, med et forholdsvis stygt og stort arr rundt. Jeg har grusom fæl mage og navle etter 3 kikhullsoperasjoner, men en bukplstikk vil ikke hjelpe meg (har 8 kikkhull + 2 større arr over/inni navlen). Jeg har derimot innvilget bukplastikk pga heng under navlen. Men fra navlen og opp blir det ingen endring, bortsett fra at jeg får enda et nytt, stygt arr :-p  Anonymous poster hash: 22c1a...f8d

Det er akkurat det jeg frykter, det er nok for lite hud å ta av her, har flat mage, faktisk endel muskler, så ingen problemer der. Får vel akseptere det, noen skavanker får man vel leve med.

Anonymous poster hash: 3b671...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...