Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen her som har blitt meld til barnevernet, og i tilfelle for hva og hva skjedde med saken? Anonymous poster hash: 3cbe8...1c6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Har ingen erfaring dessverre. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: 41b40...cd2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Ja. Bygdatrollet, de anmeldte meg over 20 ganger på ett år for alt mulig sykt. Tilslutt tok bv og kalte inn jentegruppen rar og ba de slutte å sende ubegrunnede mld som de måtte kaste tid bort på. Anonymous poster hash: f13b1...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå