Gå til innhold

Hvordan vasker dere potta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere potta? Finnes det pose til å ha i den som kan kastes etter bruk?

 

Anonymous poster hash: 30b4f...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter den i badekaret, spyler, sprayer med klorspray og spyler innimellom. Ble det bæsj tok jeg dusjen og fullte på litt vann, tømte den i do, spylte i badekaret og spylte, sprayet og spylte igjen. Satt den på hodet og lot den tørke. Nå var det ikke så mange dagene vi har brukt potte, foretrekker å gå direkte til do fordi barna har vært relativt store ved bleieslutt.

Skrevet

Mye enklere å bruke toalettet!! Kjøp heller et sånt ekstra dosete. Det er jo så mye gris med potte.......

 

Anonymous poster hash: a9a7d...a36

Skrevet

Mye enklere å bruke toalettet!! Kjøp heller et sånt ekstra dosete. Det er jo så mye gris med potte.......Anonymous poster hash: a9a7d...a36

Har det og, men der vil han ikke sitte...

 

Anonymous poster hash: 30b4f...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...