Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan vasker dere potta? Finnes det pose til å ha i den som kan kastes etter bruk? Anonymous poster hash: 30b4f...203
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Setter den i badekaret, spyler, sprayer med klorspray og spyler innimellom. Ble det bæsj tok jeg dusjen og fullte på litt vann, tømte den i do, spylte i badekaret og spylte, sprayet og spylte igjen. Satt den på hodet og lot den tørke. Nå var det ikke så mange dagene vi har brukt potte, foretrekker å gå direkte til do fordi barna har vært relativt store ved bleieslutt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Mye enklere å bruke toalettet!! Kjøp heller et sånt ekstra dosete. Det er jo så mye gris med potte....... Anonymous poster hash: a9a7d...a36
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Mye enklere å bruke toalettet!! Kjøp heller et sånt ekstra dosete. Det er jo så mye gris med potte.......Anonymous poster hash: a9a7d...a36 Har det og, men der vil han ikke sitte... Anonymous poster hash: 30b4f...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå