Gå til innhold

nå griner jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har bestemt seg for å spesialisere seg i patologi :( trodde jeg skulle gå i bakken. Det var jo ikke dette jeg ville. Jeg ville bli thoraxfrue jeg. Eller i det minste orthofrue. Ikke patologfrue for faen!!!!!!

:( :(

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får skille deg då, å finne en annen lege som har de rette spesialiseringen da.

Skrevet

Enig med Øyne som ser!! - du får forte deg slik at du blir skilt før han blir ferdig spesialisert slik at du ikke får en slik skamplett på rullebladet! ^_^



Anonymous poster hash: a1f90...3c6
Skrevet

Jobber han på sykehus? Isåfall er det jo snart julebordsesong så du får slenge deg med. Kanskje han har en kollega med "rett" jobb som vil overta deg? You never know ;):P

 

Anonymous poster hash: 2eb0e...a46

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Må du være frue? Kan du ikke bli lege du også?

Skrevet

Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?

 

Anonymous poster hash: 8820e...7a0

Skrevet

Må du være frue? Kan du ikke bli lege du også?

 

Jeg vil ikke være lege. Dessuten stortrives jeg i min egen jobb.

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Skrevet

Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?

 

Anonymous poster hash: 8820e...7a0

Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg er

Kardiothorax

Neuro

Ortho

 

Må være kirurgi med i bildet ;D

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Skrevet

Er då så mange seriar med snasne rettspatologar for tida, så trudde statusen var på veg opp?

Men klart, hiv deg med på julebordet og sjå om du finn noko anna kjekt å vere "frue" til.

Skrevet

HAHA!!!! For en dustete spesialisering!



Anonymous poster hash: 3648c...265
Skrevet

Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?



Anonymous poster hash: 67c5f...2bf
Skrevet

 

Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?

 

Anonymous poster hash: 67c5f...2bf

 

Det har med døde lik å gjøre :( :(

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Skrevet

 

 

Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?

 

Anonymous poster hash: 67c5f...2bf

 

Det har med døde lik å gjøre :( :(

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

 

og bare lik.

Skrevet

Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg? ;)

Skrevet

Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg? ;)

HVA MENER DU

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Skrevet

Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg? ;)

 

HA-HA-HA :lol:

 

Anonymous poster hash: a1f90...3c6

Skrevet

 

Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?Anonymous poster hash: 8820e...7a0

Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg erKardiothoraxNeuroOrtho Må være kirurgi med i bildet ;D Anonymous poster hash: 45105...be6

Kardiothorax? Eller mener du thoraxkirurgisk avd? Neuro=nevro, ortho=orto.

 

Anonymous poster hash: 3b8f6...961

Skrevet

 

 

Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?Anonymous poster hash: 8820e...7a0

Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg erKardiothoraxNeuroOrtho Må være kirurgi med i bildet ;D Anonymous poster hash: 45105...be6

Kardiothorax? Eller mener du thoraxkirurgisk avd? Neuro=nevro, ortho=orto.

 

Anonymous poster hash: 3b8f6...961

 

Eh, ja, nettopp.

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Skrevet

 

Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?Anonymous poster hash: 67c5f...2bf

 

Det har med døde lik å gjøre :( :( Anonymous poster hash: 45105...be6

Sukk, døde lik! Hadde det i det minste vært levende lik!

Skrevet

Er veldig fornøyd med anestesiologen min som i tillegg er luftambulanselege jeg. Uniform er sexy :-)

Skrevet

 

 

 

Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?

 

Anonymous poster hash: 67c5f...2bf

 

Det har med døde lik å gjøre :( :(

 

Anonymous poster hash: 45105...be6

Lik er som regel døde. Dødheten (?) kan regnes som en forutsetning for at det er et lik ... liksom.

Dersom liket ikke er dødt dreier det seg mest sannsynlig om en zombie. Zombier kan være utfordrende å håndtere. Henviser til "The Zombie Survival Guide" av Max Brooks (2003) for detaljer.

Skrevet

Patologi.. Det handler da vel om sykdomslære?

 

Anonymous poster hash: 94617...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...