Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Mannen har bestemt seg for å spesialisere seg i patologi trodde jeg skulle gå i bakken. Det var jo ikke dette jeg ville. Jeg ville bli thoraxfrue jeg. Eller i det minste orthofrue. Ikke patologfrue for faen!!!!!! :( Anonymous poster hash: 45105...be6
Øyne som ser!! Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Du får skille deg då, å finne en annen lege som har de rette spesialiseringen da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Enig med Øyne som ser!! - du får forte deg slik at du blir skilt før han blir ferdig spesialisert slik at du ikke får en slik skamplett på rullebladet! Anonymous poster hash: a1f90...3c6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jobber han på sykehus? Isåfall er det jo snart julebordsesong så du får slenge deg med. Kanskje han har en kollega med "rett" jobb som vil overta deg? You never know Anonymous poster hash: 2eb0e...a46
Gjest Frøken Regine Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Må du være frue? Kan du ikke bli lege du også?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten? Anonymous poster hash: 8820e...7a0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Må du være frue? Kan du ikke bli lege du også? Jeg vil ikke være lege. Dessuten stortrives jeg i min egen jobb. Anonymous poster hash: 45105...be6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten? Anonymous poster hash: 8820e...7a0 Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg er Kardiothorax Neuro Ortho Må være kirurgi med i bildet ;D Anonymous poster hash: 45105...be6
soleia Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Er då så mange seriar med snasne rettspatologar for tida, så trudde statusen var på veg opp? Men klart, hiv deg med på julebordet og sjå om du finn noko anna kjekt å vere "frue" til.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 HAHA!!!! For en dustete spesialisering! Anonymous poster hash: 3648c...265
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre? Anonymous poster hash: 67c5f...2bf
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre? Anonymous poster hash: 67c5f...2bf Det har med døde lik å gjøre :( Anonymous poster hash: 45105...be6
Elsker livet Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre? Anonymous poster hash: 67c5f...2bf Det har med døde lik å gjøre :( Anonymous poster hash: 45105...be6 og bare lik.
Von Hertelhofen Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg? HVA MENER DU Anonymous poster hash: 45105...be6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Er det mulig han ble inspirert til å spesialisere seg innen patologi ved å være gift med deg? HA-HA-HA Anonymous poster hash: a1f90...3c6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?Anonymous poster hash: 8820e...7a0 Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg erKardiothoraxNeuroOrtho Må være kirurgi med i bildet ;D Anonymous poster hash: 45105...be6 Kardiothorax? Eller mener du thoraxkirurgisk avd? Neuro=nevro, ortho=orto. Anonymous poster hash: 3b8f6...961
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 Hehehe så komisk:-D Blir sittende og fundere på om du er kona til noen jeg har gått i klasse med på medisinstudiet. Så patologi er turn off? Hvordan stiller psykiatri seg på rangstigen forresten?Anonymous poster hash: 8820e...7a0 Psykiatri er absolutt ikke noen statusspesialisering i følge meg. Topp tre hos meg erKardiothoraxNeuroOrtho Må være kirurgi med i bildet ;D Anonymous poster hash: 45105...be6 Kardiothorax? Eller mener du thoraxkirurgisk avd? Neuro=nevro, ortho=orto. Anonymous poster hash: 3b8f6...961 Eh, ja, nettopp. Anonymous poster hash: 45105...be6
Siamese Hellhound Skrevet 30. oktober 2013 #21 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre?Anonymous poster hash: 67c5f...2bf Det har med døde lik å gjøre :( Anonymous poster hash: 45105...be6 Sukk, døde lik! Hadde det i det minste vært levende lik!
Musemora Skrevet 30. oktober 2013 #23 Skrevet 30. oktober 2013 Er veldig fornøyd med anestesiologen min som i tillegg er luftambulanselege jeg. Uniform er sexy :-)
MammantilNurket Skrevet 30. oktober 2013 #24 Skrevet 30. oktober 2013 Hva er patologi? Har det noe med patetisk å gjøre? Anonymous poster hash: 67c5f...2bf Det har med døde lik å gjøre :( Anonymous poster hash: 45105...be6 Lik er som regel døde. Dødheten (?) kan regnes som en forutsetning for at det er et lik ... liksom.Dersom liket ikke er dødt dreier det seg mest sannsynlig om en zombie. Zombier kan være utfordrende å håndtere. Henviser til "The Zombie Survival Guide" av Max Brooks (2003) for detaljer.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #25 Skrevet 30. oktober 2013 Patologi.. Det handler da vel om sykdomslære? Anonymous poster hash: 94617...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå