Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Det startet med at jeg fant ut at jeg venter gutt nr 2, og jeg ønsket meg virkelig, virkelig, virkelig en jente. Nå følge jeg hele graviditeten er til bry og belastning og jeg ønsker faktisk at jeg våkner en dag og at det faktisk ikke var liv.... er med andre ord deprimert og langt nede uten å kunne se noen lys i tunnellen... føler ikke jeg tør dele dette med noen heller i frykt for å virke utakknemlig... hva skal jeg gjøre`? Anonymous poster hash: e57ff...0a0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Ta kontakt med jordmoren din som kan ta en prat med deg. Det er ikke noe godt å føle det slik. Men er det helt bestemt at det skal være siste barnet ditt? En gutt til kan jo være veldig fint å få! TENK på alle de pengene du sparer på å kunne bruke klærne til storebror! Jeg skjønner at det kan være fryktelig sårt, men jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med en som du kan prate med. Det kan hjelpe på. Det er mer vanlig enn man skulle tro å føle det slik. Anonymous poster hash: 1ef27...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå