Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Sønnen min svarte på en oppgave om familien gjør i hverdagen. Pappa gjør sånn, søsken gjør sånn og mamma ligger på sofaen å hviler.... Venter litt spent på den tilbakemeldingen. Det verste er at det er sant, uansett hvor flaut det er Huske anonymknappen Anonymous poster hash: 7ecfb...e29
skinnfilla Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde nok tenkt at du enten er syk eller gravid.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde tenkt at mor ikke er en god mor Anonymous poster hash: 7b27c...b36
soleia Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Hadde tenkt at du anten var sjuk eller gravid. Reknar vel ikkje med at læraren kjem til å kommentere det, vel?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg tviler på at at læreren tenker at du ikke er en god mor fordi du ligger på sofaen! Det kan jo hende læreren tenker at mor er syk? Eller at hun har en krevene jobb og hverdager som gjør at hun er sliten?Jeg tror nok ikke læreren kommer til å bekymre seg Anonymous poster hash: 37c4c...389
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er lærer og ligger også på sofaen og hviler. Jeg ville ikke tenkt noe videre over det. Anonymous poster hash: 2706a...25d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er og lærer og ligger på sofaen og hviler. For ikke lenge siden skulle mine elever skrive om sin familie. Og da kom det fram det ene og det andre. Noen lurte på om far enda var i familien siden han hadde flytta fra mamma. En lurte på om han skulle skrive på stefar. Jada, det kan du, svarte jeg. Men jeg liker ikke han, sa eleven. Hm... Du kan velge selv om du vil ha han med sa jeg. Og noen skrev om kjæledyrene som nettopp var blitt død. Anonymous poster hash: a5f4a...ae9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg (lærer i barneskolen) hadde fått meg en god latter tenker jeg. I alle fall hvis barnet er normalt fulgt opp med lekser, klær og slikt... :-) Anonymous poster hash: 1843c...eb3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 For å sitere " Pappa jobber og mamma ligger å hviler på sofaen i hverdagen. " *hurra* Jeg er syk og informerte skolen da jeg ble syk fordi forandringen fra frisk til syk var litt vanskelig å takle for oss alle, men nå har vi fått ny lærer og jeg har ikke sett noen grunn til å informere han fordi jeg klarer å følge opp barna mine ved at jeg hviler masse når de er på skole og barnehage. Kan ikke unngå å føle at dette er et skikkelig slag i ansiktet fordi det var så inmari rett ut og itillegg så kom det fra barnet mitt. Jeg spurte barnet om h*n mente jeg lå mye på sofaen og heldigvis så h*n opp å sa at nei, bare når vi ikke er her og du må jo hvile for å bli frisk... Merkelig hvordan sånne små kan forstå mye mer enn hva noen voksene kan... Hi Anonymous poster hash: 7ecfb...e29
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Flaut var når son min hadde om bokstaven ø og skreiv i leksa: pappa drikk øl. Mamma drikk øl. :-) Anonymous poster hash: 3ad48...213
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Flaut var når son min hadde om bokstaven ø og skreiv i leksa: pappa drikk øl. Mamma drikk øl. :-) Anonymous poster hash: 3ad48...213 Er selv lærer i 1.klasse. Det er mange som skriver om øl når vi har om bokstaven ø. Det finnes ikke mange ord med ø som brukes like ofte som øl... Og i ordet øl, er bokstavlyden veldig tydlig. Selv ser min 3 åring en ø, og sier "pappaen min drikker øl, det er øl sin bokstav..." Bokstaven v er like kjekk, da barna ofte tegner vinflasker og forteller at mammaen min drikker mye vin med vennene sine! Er ikke noe å være bekymret over, de fleste lærere får seg en god latter:) Til HI: Først og fremst god bedring! Jeg hadde aldri synes du var en dårlig mor ut fra en setning i lekseboka! Barn skriver mye morsomt, det er det som gjør barn så utrolig fantastiske Anonymous poster hash: 52926...0f2
Løvinna30 Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde flira litt .Tenkt at mor var sliten :-) (samme hva grunnen er, mye jobbing, gravid, syk )
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Det er noe med helhetsinntrykket. Jeg hadde ikke reagert om det var det eneste som var å "reagere på". Anonymous poster hash: f23b5...3f5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Da barnet mitt "Stine" i 1. klasse ved siden av hvert husholdningsapparat i en skolebok skulle skrive hvem som pleide å gjøre hva, så ble svaret: Hvem i huset støvsuger? = Stine, Hvem i huset vasker klær i maskinen? = Stine, Hvem i huset baker kake i ovnen?= Stine....osv. Holdt på å le meg skakk, og spurte barnet om hun syntes hun pleide å gjøre dette mest? Nei, sa hun, men hun hadde jo vært med på det! Haha, etter det lurte jeg virkelig på hva læreren trodde om våre hjemmeforhold.... ;D Anonymous poster hash: 8efef...990
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Vårt barn tegnet familien, pappa var tegnet horisontalt for han låg å sov på sofaen. De lo av den i barnehagen Anonymous poster hash: 88900...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå