Gå til innhold

Fått sår bakerst i munnen under forkjølelsen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakerst mot halsen der jeg svelger. Greier nesten ikke spise noe for det gjør vondt. Når jeg ser i speilet ser jeg at det er veldig rødt der. Ville dere kontaktet lege?

Anonymous poster hash: 62ecd...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert streptokokker. Ring lege og få medisin, så går det fort over :)

Anonymous poster hash: 853a8...a57
Skrevet

Det er ganske sikkert streptokokker, men ta en telefon til fastlegen din så føler du deg snart bedre.

Et tips til å lindre  sår og vondt bakerst i halsen er å ta en t-skje med honning i ny og ne frem til du får time/meds mot halsbetennelse, det pleier å lindre og gjøre det mindre sårt. God bedring ;)

Skrevet

Det er ikke halsbetennelse (det har jeg hatt MYE) før. Er liksom rødt sår bakerst i munnen før halsen og mandlene.

Skrevet

Ser/kjenner du om det er blemmer? Kan være herpes eller after.

Anonymous poster hash: 104dc...4a9
Skrevet

Sånn fikk samboeren min HVER gang han var forkjølet før. Men, vet du hva som funket på han? Å kjøpe zendium/jordan tannkrem, uten såpestoff (husker ikke hva det heter). Etter at han byttet det, får han aldri sånne sår lenger. Grunnen til at han byttet var at han leste at mange får sår i munnen av det såpestoffet, og selvom han bare fikk sånne sår mens han var forkjølet, så hjalp det uansett. Er jo verdt ett forsøk? :)

Anonymous poster hash: 1ae20...882
Skrevet

Nei, ingen blemmer, bare veldig vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...