Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Og hva var grunnen til at du ble det, og hvilken uke var det? Jeg har ikke noe dårlig kosthold og er heller ikke overvektig, men har fått påvist svangerskapsdiabetes. (Har diabetes type 1 i familien)... Nesten det første legen snakket om var mulig igangsetting før termin, baby godt over snittet. Kjenner jeg blir livredd av tanken på å bli igangsatt, og ønsker at ting skal starte av seg selv! Noen her som har erfaring? Anonymous poster hash: 1c7fd...b1e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, jeg hadde svskapsdiabetes og skulle bli satt i gang 3 uker før termin pga at babyen ble estimert til 4100 g. Fødselen startet av seg selv 16 timer før jeg skulle settes i gang og 10 timer senere kom det ut en plugg på 4174 g og 54 cm Fikk ikke et skrubbsår en gang og var i dusjen 15 min etter fødsel Man blir fulgt nøye opp av sykehus , jeg var på kontroll 1 gang i uka de 2 siste mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Takk for svar! Så bra du kom igang av deg selv! Akkurat som om kroppen skjønte at den burde det:) Min er estimert til 4600. Så det kan bli spennende å se. Anonymous poster hash: 1c7fd...b1e
Silverfox Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Var på kontroll 14 dager før termin (diabetes ll), og hadde da vært skikkelig dårlig i et par uker. Kvalm så lenge jeg ikke lå langflat. Begynte i tillegg å få problemer med å holde meg regulert. Lå på 5.2, så var godt regulert frem til det. Ble satt i gang en torsdag i 15-tida, gutten på 3240 kom i 17-tida på lørdagen via keisersnitt. Håper ting skal skje litt mer naturlig denne gangen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde glukoseintoleranse, og fikk estimert unge til 4.8 Fikk beskjed om at jeg ikke skulle gå over, men han kom av seg selv en uke før. Og veide faktisk 4.8, så var like greit at han ikke lå én uke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå