Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei. Noen jenter her inne som er "inne på" dirty talk? Nå tenker jeg ikke på under selve sexen, men pirrende meldinger over chat.. Melder med en mann masse mil unna meg, og han har virkelig vekket min interesse ved å snakke "dirty" over meldinger, men jeg har lite og ingen erfaring med akkurat dette da jeg har vært i et forhold med en og samme person i ti år, så kjenner jeg blir helt satt ut og får ikke frem et svar. Uruttet på denne flørtingen/sexpraten. Noen gode tips til hva jeg kan skrive for å holde interessen hans oppe til han kommer hit? Anonymous poster hash: 8d6ad...9a5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hehe Hvis du kan skrive hva han sender deg så skal jeg nok klare å komme opp med et svar... Anonymous poster hash: b5de0...7a5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Enig med hun over meg her.. Hehe Skal hjelpe til jeg også da.. Anonymous poster hash: 1ddbd...86f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Ok, skal se om jeg finner noen eksempler som han ikke kan kjenne igjen så lett, om han tilfeldigvis skulle snuble over denne tråden, om han trenger mer inspirasjon til hva han kan skrive HI Anonymous poster hash: 8d6ad...9a5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Ok, her er ett eksempel: "Jeg tar tak rundt hoftene dine og setter deg i ansiktet mitt, slikker den klissvåte fitta di og stikker fingrene mine inn i deg.. Jeg reiser meg opp og tar et skritt tilbake. Så tar jeg pikken min ut å stikker den inn i den klissvåte fitta di, mens jeg holder deg fast og knuller deg hardt!" så spør han hva jeg vil at han skal gjøre med meg neste gang vi sees, kan jo også nevne at vi har hatt sex tidligere, men da var iallefall jeg så full at jeg ikke husker stort av det.. så kan ikke bruke det heller som "pointer" for hva jeg allerede vet at han "kan" som jeg liker.. så det er altså ikke en jeg har møtt på nettet, så trenger noe ikke alt for hardcore/sært om dere skjønner HI Anonymous poster hash: 8d6ad...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå