Gå til innhold

Er det bare jeg som??...,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn som er grinete etter skole, barnehage, har barn som støtt og stadig krangler både om leker, oppmerksomhet og kan fly på hverandre av liten grunn?

Før trodde jeg det var normalt med søsken krangel og slitne barn, men idag virker det som folk er så

Perfekte og har perfekte barn.

Har man barn som krangler er man er dårlig mor osv osv..

Jeg er verdens lykkeligste mor og barna og familien betyr alt, men det er ikke perfekt. Jeg må stadig mase om at de skal rydde, vaske seg osv osv.

Bare lurer på om det er flere som meg ;)

Anonymous poster hash: 44996...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg ;)

De krangler, slåss og roter så busta fyker! Tidligere ble jeg stressa, sur og grinete av det ( selvfølgelig er det ennå sånne dager ), men har senket skuldrene litt når det kommer til det. Krangler de, så ordner de alltid opp og er perlevenner igjen.

Anonymous poster hash: 2c10e...5b8

Skrevet

Ungene her er snart 2 og 3 år, og etter bhg, så er de slitene, blir lett krangel de imellom, og de "elsker" å sette seg opp mot det vi sier til de, noen dager går det fint, noen dager er det små knuffing ol, og andre ganger får man en dagdrøm hvor man bor på en øde øy uten samboer og barn ;)

Anonymous poster hash: 65733...704
Skrevet

Vi lever i en facebook verden om dagen. Alle er lykkelige utad, alt er perfekt utad og alle har det bare supert :) Selv om det regner er det soooool på Facebook. :) :) :)

Mine barn krangler enda det er stor aldersforskjell mellom de. Regner absolutt med de kommer til å inkludere kommende søsken i krangelen og :)

Og en øde øy hadde vært fantastisk av og til.

Skrevet

Sitter akkurat nå med to skolebarn som krangler både med hverandre og meg. VI sitter å gjør lekser, kan jo si at motivasjonen er på topp :blink: Jeg må sitte sammen med dem å være tilgjenelig når de lurer på noe, men passe meg så jeg ikke gjør leksene for dem. :rolleyes: 

Lurer på om jeg skal oppdatere face " Nå sitter jeg sammen verdens snilleste og smarteste barn som gjør lekser! De er så flinke og arbeidsomme #perfekte familieøyeblikk <3 <3 <3 "

Føler meg som Stalin her jeg sitter å stiller krav til at leksene blir gjort... Her må de også minnes på, innimellom, at de må takke, rydde og vaske... B)

Anonymous poster hash: 7ce77...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...