Gå til innhold

Tips til en annerledes vri på årets julekort av barna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Anonymous poster hash: 91682...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke heller sende ut bilde av de voksne, eller eventuelt både barn og voksne. Jeg er i hvertfal veldig lei av å få bilder av unger jeg ikke kjenner. Jeg ville mye heller ha bilder av mine gamle venner, tanter, kusiner ol. Det er jo dem jeg kjenner og er glad i, ikke ungene deres.

Anonymous poster hash: c8d87...e0a
Skrevet

Kan dere ikke heller sende ut bilde av de voksne, eller eventuelt både barn og voksne. Jeg er i hvertfal veldig lei av å få bilder av unger jeg ikke kjenner. Jeg ville mye heller ha bilder av mine gamle venner, tanter, kusiner ol. Det er jo dem jeg kjenner og er glad i, ikke ungene deres.

Anonymous poster hash: c8d87...e0a

Hihi ^_^  Da hadde jeg ledd godt hadde vi fått julekort, der det bare var bilde av de voksne og ikke ungene!

Men bilde av hele familien er en god ide ;)

Anonymous poster hash: b1efb...7cb

Skrevet

I alle år har jeg sitti i timesvis og laget håndlagde kort til jul. Sånne uten bilder av barna altså. I år har jeg tenkt til å la barna gjøre jobben. Jeg har kjøpt hvit kartong som jeg skal klippe til i kortstørrelse, og kjøpt malesaker til minsten på 2 og så skal han få male sånn som det blir og så skal jeg skrive bakpå. Gleder meg intenst til å lene meg tilbake i år :) Regner med nærmeste familie får barnehagebilde i julegave så tror ikke jeg trenger dobbelt opp med bilder av verdens vakreste unge :)

Skrevet

I alle år har jeg sitti i timesvis og laget håndlagde kort til jul. Sånne uten bilder av barna altså. I år har jeg tenkt til å la barna gjøre jobben. Jeg har kjøpt hvit kartong som jeg skal klippe til i kortstørrelse, og kjøpt malesaker til minsten på 2 og så skal han få male sånn som det blir og så skal jeg skrive bakpå. Gleder meg intenst til å lene meg tilbake i år :) Regner med nærmeste familie får barnehagebilde i julegave så tror ikke jeg trenger dobbelt opp med bilder av verdens vakreste unge :)

Det gjør jeg og.. lar frøkna tegne eller male julekort :)

Anonymous poster hash: 747f8...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...