Gå til innhold

Hva lager dere av gresskar-innmaten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer gresskar-lapper eller gresskar-suppe.

 

Hva med dere? Andre forslag?

 

KOm gjerne med noen gode oppskrifter.

Dere kan gjerne legge ut en god, utprøvd oppskrift på gresskarsuppe også, for jeg har ikke laget det før, så det er ingen oppskrifter jeg VET blir gode.



Anonymous poster hash: 7f4c6...1c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen her er å lage gresskarpai. :) Har ingen oppskrift enda.



Anonymous poster hash: 54d32...c60
Skrevet

Kaster det, enkelt og greit!

:o Å - sløsing!

 

Anonymous poster hash: 7f4c6...1c9

Skrevet

ristede gresskarkjærner :)'

Skrevet

Tatt fra den andre gresskar-tråden :P

 

Det er veldig godt med ristede gresskarkjærner :) grav de ut, skyll de, legg de til tørk over natten. Smør de inn i smør og ha på salt, ta de inn i ovnen i ca. 30 minutter på 150 grader (husk å blande de litt rundt innimellom :) nam nam

Skrevet

Rett i søpla.

 

Prøvde meg på gresskarsuppe en gang, men det gikk rett til helvete.

 

Synes ekstremt synd på gjestene mine som av høflighet satt og nippet til denne grusomme "suppa"... Huff, nei. Aldri mer...

Skrevet

Rett i søpla her også!!

 

Anonymous poster hash: 7210a...68c

Skrevet

takk :-)



Anonymous poster hash: 7f4c6...1c9
Skrevet

Går rett i søppla



Anonymous poster hash: 8689c...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...