Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Huff, mistet brillene mine i går. Aner ikke hvor de kan være. Og jeg må ha briller når jeg kjører bil. Anonymous poster hash: c2b1e...626
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Sitter og ler høyt av meg selv her..... er øøøøøøøørlite trøtt i dag. Jeg bruker aldri brillene mine, bruker alltid linser fra jeg står opp til jeg legger meg. Men i dag har jeg faktisk ikke fått på meg linsene enda. Og min første tanke da jeg leste overskriften din var: "det vet jeg! de er jo her!..........så rart, hvordan kom brillene hennes hit???" Kan ikke skylde på ammetåke heller, bare altfor lite søvn Er det hjemme eller ute du har forlagt brillene dine? Av en eller annen grunn fikk jeg inn en stabel med papirer/aviser. (men ikke stol helt på akkurat meg i dag ) Anonymous poster hash: 71f06...735
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 De ligger på en mørk plass med masse støv og skit rundt. Antakelig knuste glass. Anonymous poster hash: fee56...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå