Gå til innhold

Bivirkninger ved trippelvaksinen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 mnd fikk trippelvaksinen i går, og i dag er hun i ulaget...vil ikke spise annet enn pupp,er sur og trett og gråter veldig lett.

Har hun vondt?

 

Noen andre som har erfaringer ved denne vaksinen?



Anonymous poster hash: 4c0d9...cb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har reagert vedig på vaksinen. Første gangen hadde han kjempevondt i lårene sine, og ville nesten ikke spise eller noe. Gretten fordi at han ikke orket å være på gulvet.

Han fikk siste nå for noen uker siden, og den reagerte han enda mer på. Fikk en allergisk reaksjon. Lårene hovnet opp, ble steinharde, han fikk høy feber. Ingen matlyst, grein masse og utilpass. Legene var redde for en infeksjon, men det var "bare" en allergisk reaksjon..

 

 

Ofte gjør det vondt i låret etterpå, og det tar kanskje 1-2dager før det ikke er så vondt lengre... Varer det elngre, eller at hun hovner opp ville jeg kontaktet lege



Anonymous poster hash: 80e0d...9b7
Skrevet

 

Min har reagert vedig på vaksinen. Første gangen hadde han kjempevondt i lårene sine, og ville nesten ikke spise eller noe. Gretten fordi at han ikke orket å være på gulvet.

Han fikk siste nå for noen uker siden, og den reagerte han enda mer på. Fikk en allergisk reaksjon. Lårene hovnet opp, ble steinharde, han fikk høy feber. Ingen matlyst, grein masse og utilpass. Legene var redde for en infeksjon, men det var "bare" en allergisk reaksjon..

 

 

Ofte gjør det vondt i låret etterpå, og det tar kanskje 1-2dager før det ikke er så vondt lengre... Varer det elngre, eller at hun hovner opp ville jeg kontaktet lege

 

Anonymous poster hash: 80e0d...9b7

 

ok,takk for svar!

HI

 

Anonymous poster hash: 4c0d9...cb8

Skrevet

Gutten min reagerte også. Han fikk en klump der den ene vaksinen var satt som ikke ville gå bort. Gikk bort til slutt da, men da var det på tide med ny vaksinerunde. Vi utsatte runde nr 2 noen mnd. andre gang fikk ha ikke noe klump, men reagerte mer på almentilstand. Når vi kom til siste dose, var jeg veldig skeptisk, men han fikk den. Og den ble også den verste. Han reagerte med feber, grining og slapphet. Det gav seg jo etter en ukes tid da. Jeg har i ettertid lest at det er vanlig at de reagerer mer og mer for hver dose. Har visst noe med at kroppen kjenner igjen "sykdommene" og imunforsvaret reagerer mer.



Anonymous poster hash: d36ce...390
Skrevet

Min fikk også reaksjon på den vaksinen. Fikk feber og sov mye.

Den første han fikk ved 3 mnd fikk han ingen reaksjoner på.

 

Anonymous poster hash: a2751...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...