Gå til innhold

Stakkars ungen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hard i magen kjempe lenge. Så ille at det har kommet blod i bleia hver gang.

Fikk Duphalac igår etter avtale med barnelegen og til morgen idag hadde den lille magen virkelig tømt seg. Det var overalt i senga, på ungen og tilogmed på veggen! 

Er ikke rart ungen ikke har sovet ordentlig på lenge og hatt mye magevondt :( 

Anonymous poster hash: befc7...537
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars. Må være en lettelse å få ut alt, i det minste, da.

Anonymous poster hash: f961b...1db
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: af833...e4b

Skrevet

Stakkars ungen din!huff,det er skikkelig vondt å ikke klare å gå på do!du å bruke duphalac forebyggende nå da,sånn at han/hun slipper å få det tilbake...

Anonymous poster hash: 9cd31...0f4
Skrevet

Bra at magen fikk tømt seg, og lykke til med vaskejobb.

Skrevet

Skal bruke det en stund før vi skal begynne å trappe ned igjen så håper vi det blir bedre etterhvert. Er mye den kroppen har holdt inne :(

Skrevet

Vaskejobben gikk heldigvis fort og greit :P Pappaen tok ungen i dusjen, mens jeg skifta på seng og vaska veggen :P

Skrevet

uff, min eldste har også slitt mye med magen siden han var født

håper ho har det bedre

Skrevet

Har hørt om de barna som går på dette forebyggende i lang stund fordi magen vil seg bare ikke.bra det er hjelp å få da iallefall!

Skrevet

Veldig glad det er hjelp å få for vi var på randen til at ungen ikke turte å bæsje mer! Hulka når det måtte ut og kom blod pga. rifter selvom vi gir mye vann, frukt osv.

Skrevet

Å fy flate, æsj. Skriv gjerne en bæsjeadvarsel i overskriften før du skriver sånn drit.

Anonymous poster hash: 8c099...bd9
Skrevet

Å fy flate, æsj. Skriv gjerne en bæsjeadvarsel i overskriften før du skriver sånn drit.

Hadde det vært jeg som hadde bæsja i senga og på veggen hadde jeg skrevet advarsel, men ikke når det er en 2-åring og jeg skriver på et foreldreforum

Skrevet

Hadde det vært jeg som hadde bæsja i senga og på veggen hadde jeg skrevet advarsel, men ikke når det er en 2-åring og jeg skriver på et foreldreforum

Bæsj på veggene er væsj på veggene, uansett om det er fra voksen, tenåring, baby eller barn altså.

Skrevet

Hehe nei bæsj fra en sør liten toåring pga hard mage er ikke det samme som om en voksen bæsjer på beggen. Og hun la ikke ved bilde så dette overlever du nok anonym :)

Anonymous poster hash: 3f158...8a2

Skrevet

Haha sør: søt! Og beggen blir til veggen ;) kjapp mobiltasting...

Anonymous poster hash: 3f158...8a2

Skrevet

Skjønner at jeg jobber i helsevesenet. Bæsj på gulv, tak og vegger er ikke noe jeg løfter på øyenbrynet av en gang. 

Skrevet

haha, litt sart eller? 

Skrevet

haha, litt sart eller? 

Nei, jeg synes bare ikke det er så deilig å lese om bæsj overalt. Men hvis det er noe som behager deg, så er det greit det også altså. Det er visst fetisjer for sånt som bæsj og sånn, så det er sikkert ikke så uvanlig.

Skrevet

haha, litt sart eller? 

Nei, jeg synes bare ikke det er så deilig å lese om bæsj overalt. Men hvis det er noe som behager deg, så er det greit det også altså. Det er visst fetisjer for sånt som bæsj og sånn, så det er sikkert ikke så uvanlig.

hihi :) 

Ja, det stemmer! 

Når man ikke har noe imot å lese om bæsj; så betyr det det samme som at en har fetisj om det :) 

Skrevet

Har man barn,har man bæsj.så enkelt...

Skrevet

Eldste vår måtte bruke renset parafin i 10 mnd for å få maven på rett kjør igjen.

Da hadde vi prøvd duphalac og manuellterapi først.

Håper dere slipper det.

Anonymous poster hash: bc488...12d
Skrevet

Ser ut som det hjelper i alle fall :) Hadde bæsja i barnehagen også. Fortsetter å gi dose til det stabiliserer seg og blir bra så blir det nedtrapping :)

Skrevet

Det var bare veldig spesielt! Og lese om ditt barns avføring.. Gode gud.

Anonymous poster hash: 8b944...37e
Gjest kattkatt
Skrevet

Det var bare veldig spesielt! Og lese om ditt barns avføring.. Gode gud.

Anonymous poster hash: 8b944...37e

I alle dager, hva annet er det som er grunnsteinene i et designert foreldreforum enn pupper, melkespreng, bæsj og bleier? Selv jeg som ikke har født enda tåler da såpass.

Skrevet

Håper det går bedre for ungen nå da HI!

Dere som klager på HI sitt innlegg.. Dere VET dere er på et foreldre forum?! Det er jo her inne man skal kunne snakke åpent om BÆSJ, GULP, BLEIER osv osv, alt som har med BARN å gjøre.. Takler dere det ikke? Skaff dere et annet forum!

Anonymous poster hash: bf640...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...