Melissakarinaa Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 ( vet ikke om jeg legger dette riktig nå) Hei mitt navn er Melissa Auen, bor i Tønsberg og er 23 år fikk beskjed om at det var masse mammaer/pappaer her inne som leter etter dagmamma/barnevakt. Jeg er en omsorgsfull jente som har masse erfaring! Jeg har jobbet flere år i barnehage, og jeg elsker barn Jeg har god tålmodighet,omsorgsfull, liker å leke, har mye kjærlighet å gi, og liker å lære bort ting. Liker å ta vare på andre, og derfor passer dette for meg!! Jeg elsker utfordringer og jeg elsker å kose meg. Jeg bor midt i byen i Tønsberg. Og jeg kan både passe hos meg selv og hos vedkommende. Jeg kan passe fra 0 og oppover, aldern har ingenting å si og kan selvfølgelig også i helger. Skal være dagmamma for en gutt på 9 måneder 2-3 dager i uken og kombinerer gjerne dette, + flere dager om dette ønskes Har akkurat kommet hjem fra jobb i utlandet og Jobber nå i adecco som barnehage assistent, og butikkmedarbeider. Dette er ingenting fast, så derfor ønsker jeg noe mer å gjøre, og syns dette er en fantastisk jobb. Å kunne gi omsorg og kjærlighet til andre er noe jeg er veldig glad i.har også jobbet med funksjonshemmede så det er heller ingen problem. Jeg elsker å synge, danse og høre på musikk. Liker også å spille instrumenter så dette er noe som preger livet mitt mye. Trening, og venner står også veldig høyt!! Hvis du tror at din unge kunne trengt dette skal den få en trygg, god og fin hverdag sammen med meg Send meg en mail på [email protected] eller ring 92879273 hvis dere lurer på noe mer eller finner dette intressant Mvh melissa auen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå