Gå til innhold

Tips til en pen olabukse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En som sitter stramt og pent med lommer bak? Gjerne ikke altfor lav i livet men sånn at jeg får "elskehåndtakene" nedi buksa;-)

 

Ser å mange andre gå med så pene bukser men jeg finner ingen som passer så fint til meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut diesel.. husker ikke hva modellen heter desverre! Men jeg bad om hjelp på carlings til å finne en fin bukse med smale bein som ikke var så altfor lav på livet, og hun fant en dieselbukse som sitter helt perfekt..

som du sier: får akkurat dyttet sideflesket og hengemagen etter to graviditeter nedi.. :)

Skrevet

Jeg har denne i sort, veldig behagelig å ha på, akkurat passe høy i livet

http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/jeans/6998729/Classic-jeans/?styleId=48164004

 

Denne har jeg også, veldig fornøyd med den. Jeg har litt eplefasong, med bollemage og smale ben så jeg er ikke noe fin i skinny jeans, da ser jeg feit ut, derfor bukser med rette ben eller bootcut

http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/jeans/6775150/Bootcut-jeans/?styleId=28409873

 

Denne er litt tynnere i stoffet, men superbehagelig på og har finne lommer bak

http://www.kappahl.no/article/jeans_molly



Anonymous poster hash: 1f7b3...dd3
Skrevet

Gå til carlings feks å be om hjelp til å finne den som passer deg. Mulig du må legge noen kr i den men det teller nesten ikke når den passer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...