Gå til innhold

gravid og smerter i arm


Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er gravid veke 8-9. har siste veka vore plaga med smerter øverst i venstre arm. kan minna om ein sene betennelse eg hadde i 2010. i dag er armen ubrukelig. klarer ikkje løfta guten min, eller ta strikk i håret mitt f. eks. kva gjer eg? kan jo ikkje ta røntgen eller smerte-stillande. kan det forresten vera noko anna? noko alvorleg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være så mangt alt fra en muskel eller nærve i klem til andre mer alvorlig sykdommer. Bestill en legitime du så slepper du å gå å engste deg.

Masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...