Lillababy Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 eg er gravid veke 8-9. har siste veka vore plaga med smerter øverst i venstre arm. kan minna om ein sene betennelse eg hadde i 2010. i dag er armen ubrukelig. klarer ikkje løfta guten min, eller ta strikk i håret mitt f. eks. kva gjer eg? kan jo ikkje ta røntgen eller smerte-stillande. kan det forresten vera noko anna? noko alvorleg?
Hildemor fra vest Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Det kan være så mangt alt fra en muskel eller nærve i klem til andre mer alvorlig sykdommer. Bestill en legitime du så slepper du å gå å engste deg. Masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå