Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Er det en grei plass og bo? Vi vurderer å flytte dit pga boligprisene. Noen med kjennskap til plassen? Hvordan er bussforbindelsen til sentrum/ st. Olavs? Anonymous poster hash: 4713b...990
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 4713b...990
<3 2G <3 Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Litt utenfor sentrum, grei bussforbindelse. Vet om flere som har vært fornøyd med å bo der. Husker ikke om bussen går til samfunnet ( en av de nærmeste holdeplassene ) eller om du må bytte i sentrum, lett å sjekke på AtB.no
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Takk. Tenker litt på hvir lang tid det tar ned til byen med buss. Ser i Atb, og det virker greit. Kanskje litt for lang bussvei? Her jeg bor nå tar det 10 min inn til byen. Her vi bor nå, nytter det ikke å få kjøpt seg en grei enebolig, prisene er htlt ville her. men flytter vi til vikåsen har vi råd til en fin og stor enebolig. Så da må en tenke litt da. Ser de har skole og flere barnehager. Så det virker som en fin plass å bo for småbarnsfamilier ihvertfall. Anonymous poster hash: 4713b...990
<3 2G <3 Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 10 min buss i Trondheim er ikke lange biten. Så det er klart det er dyrere å bo så nærme sentrum. Flytter heller litt lengre unna for større plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå