Gå til innhold

Den f......a k...n jeg holder på å bli kjent me.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den f......a k...n jeg holder på å bli kjent med driver å skriver utrivelige ting til faren til sønnen min. Sikkert av sjalusi fordi jeg og far er gode venner, ååååå jeg blir så sint :angry:

Nå har jeg kuttet kontakten med den idioten.

Hvor finner man en helt normal og snill mann egentlig? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er "f......a k...n" egentlig?

Skrevet (endret)

Den forbaska kråken?

Normale menn finnes desverre ikke...

Endret av Dataverket
Skrevet

Det står for den "forbanna kuken" men ikke så sikker på om det er lov til å skrive her inne :P

Skrevet

Det står for den "forbanna kuken" men ikke så sikker på om det er lov til å skrive her inne :P

Huff da!

Jævlig kjip fyr da. Høres ut som du gjør vanvittig rett i å dumpe stakkaren. Normale menn finnes, men de er godt gjemt og kommer bare ut i godt vær!

Skrevet

Normale menn som ikke blir så lett sjalu finnes, du må nok bare lete videre :-)

Skrevet

STYR UNNA!

Om du holder på å bli kjent med ham så leser jeg at dere ikke kjenner hverandre så godt enda. At han blander seg inn i ditt og sønnen din sitt forhold til hans far er RØDT FLAGG!

Hva er viktigst for deg, og for barnet ditt? En ny fyr eller en god relasjon med far?

Anonymous poster hash: 9f7ef...7de
Skrevet

Øh, det hadde vært kroken på døra for min del.. Det er jo barnslig..

Anonymous poster hash: 95323...b1d
Skrevet

Du gjør riktig med å droppe ham, for han tenker ikke på barnets beste i det hele tatt. En egosentrisk guttunge er det siste en vil være sammen med når en har barn.

Anonymous poster hash: f7424...997
Skrevet

STYR UNNA!

Om du holder på å bli kjent med ham så leser jeg at dere ikke kjenner hverandre så godt enda. At han blander seg inn i ditt og sønnen din sitt forhold til hans far er RØDT FLAGG!

Hva er viktigst for deg, og for barnet ditt? En ny fyr eller en god relasjon med far?

Anonymous poster hash: 9f7ef...7de

En god relasjon med far er helt klart viktigst. :) Vet du hva tosken svarte meg da jeg spurte han om hvorfor han driver å skriver utrivelige meldinger til barnefar, han svarte faktisk bare "fikk lyst" (for en barnslig dritt)

Jeg svarte tilbake at "du er tydelig sjalu, en slik mann er ikke jeg interessert i" :) Siden har jeg ikke hørt et eneste pip fra han og godt er det :)

Skrevet

Det høres jo helt på tur ut. Så utrolig umodent. Hadde lukket døren for alltid for den mannen ja!!

Hjelpes så teit.............

Om det finnes skikkelige og gode menn? Ja, det tror jeg, for jeg ser jo at andre har funnet dem!! Jeg er selv nylig blitt singel og er så kresen at jeg sikkert blir singel veeeeldig leeenge...., men har jo et håp da, men det må være en mann som er helt fantastisk og alltid setter meg først. Hmmmmm..har god tid da:)

Det har du også vet du, livet er ikke over fordi man er 30:)

Anonymous poster hash: a2869...dc8
Skrevet

Det høres jo helt på tur ut. Så utrolig umodent. Hadde lukket døren for alltid for den mannen ja!!

Hjelpes så teit.............

Om det finnes skikkelige og gode menn? Ja, det tror jeg, for jeg ser jo at andre har funnet dem!! Jeg er selv nylig blitt singel og er så kresen at jeg sikkert blir singel veeeeldig leeenge...., men har jo et håp da, men det må være en mann som er helt fantastisk og alltid setter meg først. Hmmmmm..har god tid da:)

Det har du også vet du, livet er ikke over fordi man er 30:)

Anonymous poster hash: a2869...dc8

Ja, jeg har ikke hastverk. :) Å før han der dukket opp plutselig så begynte jeg å innfinne meg med at jeg kom til å være alene med ett barn og er fornøyd med det, så får man bare ta det som et pluss hvis den rette skulle dukke opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...