Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Klarer ikke lære den mens jeg kjører fordi jeg blir så stressa. Klarer heller ikke lese bok. Har lærevansker.. Anonymous poster hash: 4abd6...0d8
☆☆☆ Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Kan det få an at du er passasjer og sjåføren forklarar deg situasjonane etterkvart som dei oppstår? Hvilke type lærevansker er det du har? Det kan godt hende det finst tilpassa læremateriell.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det er ingenting å lære, det er bare logisk tenking. Jeg tok lappen uten så mye som å åpne teoriboken. Teorikurs var jeg heller ikke på. Anonymous poster hash: e1624...390
Vad trött jag blev Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Ta testene på nettet. Må betale, men jeg lærte mye av det. Hvis man svarer feil kommer riktig svar opp, og det satt seg på den måten mer hos meg istedet for å lese bok. Jeg spurte også mye da jeg satt på med andre. "Hva betyr det, hvorfor gjorde du det, hvis det hadde kommet en bil der hva ville du da ha gjort". Og be de du sitter på med spørre deg spørsmål. Lykke til
Voilà Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Få noen til å hjelpe deg? Jeg satt med en venninne å leste, og det ble mer snakking enn lesing. Vi lagte quiz til hverandre, søkte på nett, leste litt hver og fortalte hverandre om det etterpå - ikke mer enn et avsnitt, gjerne. Jeg tok også tester på prove.no. Jeg betalte for et døgn, og tok testen så mange ganger jeg orket. Det fine med den siden er at det kommer opp forklaring på hvorfor det er riktig, eller galt. Lykke til med teorien!
Kanutten83 Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg kjøpte et ukes abonnement på prove.no og brukte boka som oppslagsverk. Du får vite hvorfor svaret du avgir er feil eller riktig. Slik satt jeg fra fredag kveld til søndag kveld med noen pauser, og mandag morgen tok jeg teorien og sto med 2 feil Jeg klarte ikke å lære noe ved å bare lese boka eller høre etter når jeg kjørte... Så testene på prove.no ble redningen for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå