Gå til innhold

Han Hans Olav i farmen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare sosial intelligens som er litt fraværende hos han, eller er det en aldri så liten "kortslutning" oppe i topplokket?



Anonymous poster hash: 4fb34...240
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han virker veldig oppegående jeg, liker mennesker som snakker

rett fra levra;)

Skrevet

"Jeg er ikke kranglete!" :lol:



Anonymous poster hash: 8f793...495
Skrevet

Han er jo som en fjortiss jente hele fyren!

Gnåler i vei som en gal hvis noen gidder å høre på, om og om og om og om igjen!

Har sansen for Morten og Frode jeg.

Trodde Frode skulle være en bajas men han virker som en positiv person i gruppen. Gode ord til alle, blid og hyggelig.

Morten er jo bare en kjerne kar ;)

 

Anonymous poster hash: 1b41e...053

Skrevet

Jeg kan styre min begeistring, ja - men hvor mye som er dialekten og hvor mye som er personen, er jeg usikker på. Er han fra Larvik, eller?



Anonymous poster hash: 5b32a...07c
Skrevet

Han mangler jo helt klart litt sosial intelligens, men det sier han jo forsåvidt selv også. Han er ikke vant til å forholde seg til så mange folk, og takler det ikke like bra hele tiden.. Har også kjempesansen for Morten, virker som en skikkelig real og fin fyr!! Er også positivt overrasket over Frode, trodde han kom til å være skikkelig sleip og ekkel, men han har gitt et veldig godt intrykk sålangt :)

 

Anonymous poster hash: 1cc75...40e

Skrevet

Syns han virker som er veldig årleit kar jeg .



Anonymous poster hash: c8966...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...