Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ser hele tiden ned på meg selv. Får jeg lyst til noe, dreper jeg mitt eget håp... jeg droppet ut av vgs. Tok flere år før heg tok meg sammen, men fikk generell studiekompetanse ferdig i sommer! Glad! Drømmen har vært politi . Dreper meg der også. Karakterene mine er så som så, og norsk karakter 3 har de som minimum. J har fått2 og 3 pp eksamener.. så da falt håpet.. fysiske tester... skrekken!!! Jeg er ikke stor i høyden.. men det går greit.. jeg tenker.. det er 5 mnd til søknad. Trener jeg daglig på alle de opptakskravene så klarer jeg det!! Girer meg opp!! Faller ned... herregud jeg tør ikke når alle sikkert står og ser på meg.... føler deretter jeg kan legge den drømmen på hylla... jeg har null å være stolt av med meg selv!! Anonymous poster hash: 8eaee...5c1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Du lever. Det kan høre lite ut, men det er nok av de som har strøket med fordi de ikke har styrke til å takle hverdagen en gang. Ikke nok med det, du forsøker faktisk! Det skal du virkelig være stolt av! Om du ikke når opp til politihøyskolen så kan du alltids bli vekter (mer stabile arbeidstider, like god inntekt). Jeg vet det ikke er drømmen, men du kan jobbe som det i noen år i mens du jobber med å nå opp til drømmen din på ny. Det er viktig å ikke gi seg og jobbe mot drømmen hele tiden. At du forsøker skal du være stolt av! Du har hele livet ditt på deg å bli politi hvis du ikke klarer det på første forsøk. Anonymous poster hash: 0a55f...020
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Ja jeg lever. Veldig glad for det! Ikke alle som trodde det for feks 10 år siden. Men sitter liksom og vurderer om jeg i det hele tatt skal prøve å søke.. eller bare gjemme meg under den store steinen jeg kom fra... joda kan søke vekter, men ser liksom aldri noe ledig der, så har ikke tenkt tanken.. føler meg bare ubrukelig. Barna trenger meg. Ja. Mannen. Vel han syns sikkert at jrh er kjekk å ha.. men.. jeg utretter jo ingenting? ? Føler nesten ikke jeg kan noe heller her jeg sitter.. kan ikke skryte av karakterene ( street smart ikke skolesmart). Men det var jo den drømmen da. .. Anonymous poster hash: 8eaee...5c1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det er bedre å søke og prøve å komme inn. Kommer du ikke inn så vet du hva du må forbedre for å komme inn. Akkurat nå kanskje det føles som et uoppnåelig mål, men senere i livet så vil du være glad for å vite hva det er som ikke gikk helt toppers sist, så du vet hva du trenger å jobbe med for å komme inn. Vekteryrket gjør at du kommer i kontakt med politiet og lærer å kjenne både deres rutiner og hvordan det er å være fysisk aktiv nå og da. Helt annen type jobb, ikke forveksle vekteryrket med "leke-politi", som så mange gjør. Men det er likevel trening på og lærer deg litt om hvordan et ordensyrke er. Og du? Du kan nå akkurat dit du vil! Du vet for øvrig hvordan det er å ikke ha det lett og enkelt. Det gjør, tror jeg, at du er flink til å jobbe med mennesker. Anonymous poster hash: 0a55f...020
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg vet desverre for godt hvordan det er å ikke ha det godt. Og å ha store problemer. . Jeg er veldig flink til å prate med folk og hjulpet noen ut av deres verste helvete. . Så jeg vet jobben passer meg!! :/ jeg er 27 nå så jeg vil veldig gjerne komme igang!! Gjøre noe med livet.. ok om jeg mot formodning skulle komme opp til testene så får jeg helt panikk på tanken at alle folka som skal stå og de på meg. . Føler at prestasjonene datt tvert der.. erre mulig!! Synd at det skal være slik. Hadde jeg klart det.. hadde jeg endelig følt at.. jeg kan brukes til noe!! Det hadde vært en fantastisk følelse... men ja jeg vet at karakteren i norsk suger.. men der og da var jeg bare kjempe glad foe å ha bestått. Men nå må jeg kanskje igjennom det "umulige" igjen!!! Umulig for meg føles det som. Slet aller mest ned den ja. ser at de legger mer vekt på norsk karakteren enn helheten(?) .. hvis jeg trodde eller visste jeg hadde sjans så hadde jeg startet treningen på dette imorgen!!! Takk for gode svar. Anonymous poster hash: 8eaee...5c1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Noen andre som har slitt slik, men klart det "umulige"? Som vil si litt? Anonymous poster hash: 8eaee...5c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå