Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Er i 8 mnd, og er ganske så stor nå. Men mannen har ikke tatt på meg omtrent hele graviditeten! Vi har hatt sex 1 gang siden testen ble positiv! Han sier han synes det er rart og at det er vanskelig for ham når jeg er så stor, og når han tenker på barnet der inne... Dette sårer meg voldsomt, noe jeg har forsøkt å formidle, men det hjelper ikke. Når han tar på meg nå tror jeg jo bare han gjør det for å være hyggelig. Føler meg tykk og ekkel, lurer på hvordan det vil bli etter fødsel... Kommer jo til å ta litt tid før jeg ser bedre ut mener jeg. Og vil jeg orke å la ham ta på meg da, etter så lang tid?? Anonymous poster hash: 3a025...8e2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg syns jeg var helt forferdelig lite attraktiv siste delen av svangerskapet. Diger kulemage med en sparkende baby inni og halsbrann herifra til månen, ble ikke så kåt av det liksom. Mannen har så enorm sexlyst at han var jo kåt uansett, men var enig med meg i at gravidkroppen ikke er særlig sexy. Skjønner mannen din godt jeg. Ikke alle har lyst til å humpe når du omtrent kan se babyføtter som bokser gjennom magen... Hadde neppe vært særlig kåt på mannen om han la på seg 20 kg og hadde kjempevaskeball med baby inni på magen. Om du ikke orker å la ham ta på deg etter så lang tid blir jo da å straffe ham for at han ikke var kåt på deg når du var en diger, gravid kvinne. Syns det blir litt feil. Han er jo ekstremt takknemlig for at du bærer frem barnet hans, men han kan jo ikke tvinge seg selv til å bli stiv heller... Anonymous poster hash: a7d0a...2ca
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Neida, men som sagt har det jo vært slik i 8mnd og har jo ikke vært like stor hele tiden da... HI Anonymous poster hash: 3a025...8e2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det er kanskje ikke selve kroppen og størrelsen som er vanskelig for han ift sex, men at babyen på en måte er tilstede? Anonymous poster hash: 54732...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå