Gå til innhold

Flere med skikkelige kjolejenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som knapt har en eneste bukse?

Hvor mange kjoler har de? Hva brukes til kjolen for å holdes varm til de forskjellige årstidene?

Hvor finne fine hverdagslige kjoler billig på nett?

Jenta mi hater bukser, hun synes det er mer komfortabelt med kjole.

Anonymous poster hash: d3700...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to jenter og en hel haug med kjoler ja :) 

De elsker kjoler og skjørt, og klager alltid over at buksene er stive og ukomfortable, så da blir det kjole eller tunika stort sett hver dag. På vintern bruker de kortermede kjoler, lange pene t-skjorter, tunikaer, skjørt eller selekjoler, med ullundertøy under. Kjøper kjolene litt her og der når jeg kommer over noe på salg, og sommerkjolene brukes hele vintern gjennom. Ergo mer valuta for pengene ;) Handler sjelden på nett, så der har jeg ikke særlig med tips dessverre. Ellos og H&M kanskje? 

Anonymous poster hash: 15218...5f5
Skrevet (endret)

Kjolejente her også :)

Bruker tykke strømpebukser, og poloskjorter/ullundertøy på høst/vinter/vår.

Kjoler handles overalt, og spiller ingen rolle om de er korte eller lange. Satser på at flesteparten kan brukes til sommeren også.

Edit: Ebay har mye fint, og kort levering om man bestiller fra UK :)

Endret av Jallow B
Skrevet

Hvor mange kjoler? Ca 20 (eneste jenta på pappan sin side så farmor og tanter tar litt av).

Hva brukes for å holde varmen? Tykke strømpebukser (H&M har noen fine), litt tykke tights til å ha utenpå tynnere strømpebukse (kaphal og H&M har et bra utvalg). Pologensere er knallbra å ha under kjoler, da blir det ikke så åpent i halsen.

Nettshopping er ikke min greie, men sjekk ut H&M og Kaphal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...