Gå til innhold

Hvordan oppdage en MA ell SA??


Kattpus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mistet fem ganger. Ma uke 11 og uke 9, bitteliten spotting og alle symptomer intakt... Tre sa tidlig, startet m spotting, blødninger tatt seg opp og litt sterke menssmerter.

 

Anonymous poster hash: fbb27...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fem MA og har ved et tilfelle startet med spotting (da hadde fosteret stoppet å utvikle seg 5 uker før). De andre gangene har jeg vel ikke startet med spotting, men oppdaget det på tidlig ul. Symptomene har vært der uansett. Gynekologen min sier alle MA ender en gang i blødninger, hvis en venter lenge nok. Min kropp er superteit og forstår ikke at en ikke er gravid lengre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 4 sa hvor graviditet er påvist ved cb m/ ukeindikator. HCG synker ikke med en gang.

 

For min del har det startet med lyse rosa sporting, kun på papiret. 3 ganger kom det som kraftig mens, med takvise smerter og hvor symptomene på å være gravid forsvant ganske raskt. 1 gang kom det som en styrtblødning, hvor "alt" kom i løpet av en time.

 

Jeg tror ikke det er noen fasit på dette, for noen blør ganske mye, men allikevel går det fint! For min del har spotting/ blødning kun betydd en ting, og det er at det ikke går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde ma i sommer, hadde jeg en følelse at noe var galt . Tror ofte vi kvinner gjør det. Fikk et barn for 4 år siden . Selv om svangerskap skjeldne er like, men er noe galt tror jeg helt klart at intuisjonen sier ifra. Sorgen blir like stor , men det hjelper å ikke gi opp. For min del har det hjulpet og få hjelp på Frøya klinikken. Man må bare ikke gi opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg opplevde en MA i august. Da var jeg 10+5, men ultralyd viste at fosteret bare var 5-6mm. Jeg hadde lenge følelsen av at noe var galt, ettersom jeg mistet alt av symptomer, bortsett fra store og ømme pupper. Hadde brun spotting av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...