Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Musiker som turnerer kanskje 40 dager på et år. Skriver litt sanger mellom slagene og reiser mye på ferie. Har mange bedagelige dager. Langt hår og skjegg og klær seg ganske laid back hele tiden. Har ingen barn, aldri vært gift, hatt mange useriøse forhold bak seg. 40 år. Elsker å legge ut selfies på instagram. Men er en veldig sympatisk og snill person. Anonymous poster hash: 9f9a2...56f
Von Hertelhofen Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hadde jeg vært hodestups forelsket... Så klart Men i det store og hele så er jeg glad for at jeg har en mann med 9-16 jobb.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Nei, jeg tror ikke det. Utfra det du skriver så høres han ut som en person som alltid vil sette seg selv først og som alltid vil elske seg selv mest. Anonymous poster hash: b77b4...b46
Elsker livet Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det var ikke helt min type mann. Egentlig tror jeg han er langt fra min type.
Mandala Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Nja og tja.. De selfiesene kunne jeg gjerne vært foruten. Utenom er han nok definitivt en jeg kunne falt for, og virker lik en jeg holdt på å satse på for fullt. Kan i ettertid være glad for at det ikke ble helt slik, for jeg tror som anonym her at en slik person alltid vil sette seg selv først, og vil ha problemer med å tilpasse seg en familiesituasjon/- livsstil.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Nja og tja.. De selfiesene kunne jeg gjerne vært foruten. Utenom er han nok definitivt en jeg kunne falt for, og virker lik en jeg holdt på å satse på for fullt. Kan i ettertid være glad for at det ikke ble helt slik, for jeg tror som anonym her at en slik person alltid vil sette seg selv først, og vil ha problemer med å tilpasse seg en familiesituasjon/- livsstil. P.N? Anonymous poster hash: 9f9a2...56f
Love my kidz Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Hvis han tjener nok til å bidra i husholdningen så, ikke ellers, for gidder ikke å brødfø noen som ikke bidrar
furutre Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Tror jeg hadde prøvd å styre unna altså... men selvfølgelig, om det er ekte kjærlighet, så føles det ikke alltid som man har noe valg. Da tror jeg det er riktig å lytte til <3 sitt.
Mandala Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 P.N? Anonymous poster hash: 9f9a2...56f Nope.
Englenemine Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Hehe det som ville stoppa meg er bildene av seg selv konstant på instagram. Ellers høres han helt fin ut. Så lenge økonomien er ok da,,at han klarer seg.
Caprica Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 For useriøs for meg og er nok ingen familiemann, høres ut som en "meg først" - mann. Fikser ikke slike kunstneriske typer og hvertfall ikke med langt hår OG skjegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå