rytme Skrevet 29. oktober 2013 #26 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Eg spiser bare snop/chips i helgene til vanlig, men det hender eg kjøper meg en bolle eller lignende på butikken i ukedagene, men langt ifra hver dag. Hvis jeg blir servert noe så tar jeg stort sett imot, uansett hvilken dag det er. Jeg er normalvektig og ikke på slankern, så synes ikke det gjør noe edit: jeg er en ordentlig godtemoms da, og kan godt ta helt av når helgen endelig kommer!!! Endret 29. oktober 2013 av rytme
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #27 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg spiser sjokolade hver dag. Anonymous poster hash: 126a8...a99
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2013 #28 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg hadde spist godteri og kake og boller osv. av ulike slag hver dag om jeg ikke var på slanken. Det er sånn sett derfor jeg er på slanken Håper jeg lærer av at jeg har lagt om hele livsstilen og ikke faller tilbake til gamle synder etterpå
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. oktober 2013 #29 Skrevet 29. oktober 2013 Spiser 10 gram mørk sjokolade og 30 g lett sjokoladeis hver dag. Spiser vanlig sjokolade kun på lørdager, og evt litt saltstenger eller popcorn. Liker ikke annen chips enn tortilla, så det blir lite av det. Drikker kun vann til hverdags, Pepsi max i helga. Kaker og boller blir det stort sett kun i selskap.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #30 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin Anonymous poster hash: 7ed66...492
IreneUtålmodig Skrevet 29. oktober 2013 #31 Skrevet 29. oktober 2013 Blir en liten smågodtebit (maks 10 gr) en gang om dagen i perioder.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #32 Skrevet 29. oktober 2013 Litt godt hver dag.. skal skjerpe meg i januar Anonymous poster hash: 37f23...1d2 Ha ha!!! Drøm søt, særlig du klarer det med den innstillinga! ( ja for fra januar blir jo alt så enkelt...) Anonymous poster hash: 9e36d...d22
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #33 Skrevet 29. oktober 2013 Litt godt hver dag.. skal skjerpe meg i januar Anonymous poster hash: 37f23...1d2 Ha ha!!! Drøm søt, særlig du klarer det med den innstillinga! ( ja for fra januar blir jo alt så enkelt...) Anonymous poster hash: 9e36d...d22
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #34 Skrevet 29. oktober 2013 En idrettsutøver som mener du trenger sukker?! Kyss meg i ræva! Ta en prat med noen som kan det ditt troll. Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin Anonymous poster hash: 7ed66...492 Anonymous poster hash: f4590...6f5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #35 Skrevet 29. oktober 2013 En idrettsutøver som mener du trenger sukker?! Kyss meg i ræva! Ta en prat med noen som kan det ditt troll. Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin Anonymous poster hash: 7ed66...492 Anonymous poster hash: f4590...6f5 Selvfølgelig trenger du karbohydrater. Og spesielt når kroppen brukes hardt hver dag. Hjernen hadde kollapset om man hadde droppet karbohydrater helt. Jeg har oppfølging av ernæringsfysiolog som ikke har noen som helst innvendinger mot det kostholdet jeg har nå. Brus, lightprodukter og alkohol er jeg derimot veldig forsiktig med. Anonymous poster hash: 7ed66...492
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #36 Skrevet 29. oktober 2013 En idrettsutøver som mener du trenger sukker?! Kyss meg i ræva! Ta en prat med noen som kan det ditt troll. Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin Anonymous poster hash: 7ed66...492 Anonymous poster hash: f4590...6f5 Selvfølgelig trenger du karbohydrater. Og spesielt når kroppen brukes hardt hver dag. Hjernen hadde kollapset om man hadde droppet karbohydrater helt. Jeg har oppfølging av ernæringsfysiolog som ikke har noen som helst innvendinger mot det kostholdet jeg har nå. Brus, lightprodukter og alkohol er jeg derimot veldig forsiktig med. Anonymous poster hash: 7ed66...492 Det vil si, jeg drikker aldri brus eller alkohol, og spiser heller ikke lightprodukter med kunstige søtningsstoffer. Anonymous poster hash: 7ed66...492
bIomstre Skrevet 29. oktober 2013 #37 Skrevet 29. oktober 2013 Snop, chips og festkaker - nei Mørk sjokolade og hverdags bakst - ja Livet er for kort til å bare spise dessert på søndager
cami246 Skrevet 30. oktober 2013 #38 Skrevet 30. oktober 2013 En idrettsutøver som mener du trenger sukker?! Kyss meg i ræva! Ta en prat med noen som kan det ditt troll. Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin Anonymous poster hash: 7ed66...492 Anonymous poster hash: f4590...6f5 Selvfølgelig trenger du karbohydrater. Og spesielt når kroppen brukes hardt hver dag. Hjernen hadde kollapset om man hadde droppet karbohydrater helt. Jeg har oppfølging av ernæringsfysiolog som ikke har noen som helst innvendinger mot det kostholdet jeg har nå. Brus, lightprodukter og alkohol er jeg derimot veldig forsiktig med. Anonymous poster hash: 7ed66...492 Er betydelig forskjell hvor karbohydratene kommer fra. For prestasjonens del må det vel sikkert være lurere å spise karbohydrater som ikke er "tomme kalorier". men som energiboost under en hard økt/konkurranse er det noe annet. Da skal det jo gå fort inn. men at en ernæringsfysiolog støtter opp under at du kan spise sjokolade og potetgull hver dag har jeg vanskelig for å tro
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. oktober 2013 #39 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg fullammer en liten baby, og må ha noe søtt hver dag, dessverre. Prøver å skjerpe meg, men er som regel veldig trøtt også, så da hjelper det ikke. Fire barn til sammen, så etter legging trenger jeg litt "belønning".... Drikker light brus en gang i blant, aldri sukkerbrus. Chips en sjelden gang, og bare i helgen. Drikker aldri alkohol, så "sparer" litt kalorier der, kan jeg trøste meg med...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #40 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg spiser en sjokolade hver dag og hender jeg baker kake til kveldskos også. Er ikke overvektig og det er heller ike barnet mitt. Anonymous poster hash: d0396...394
Vicky 83 Skrevet 30. oktober 2013 #41 Skrevet 30. oktober 2013 Det varierer hvor ofte jeg spiser det. Hadde jeg latt lystene styre hadde jeg spist sjokolade hver eneste dag. Blir som regel sjokolade en gang i løpet av helgen. Hvis vi er på besøk blir det litt kake eller andre søtsaker i tillegg. Jeg er veldig dårlig på å ha sjokolade liggende i huset, så når mannen kjøper en stor pose med sjokolade i helgen, og bare halvparten blir spist, forsvinner resten i løpet av uken... Han vil gjerne ha det liggende i ukesvis, men det klarer ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå