Gå til innhold

Er det vanlig å spise snop / chips / kaker hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg spiser bare snop/chips i helgene til vanlig, men det hender eg kjøper meg en bolle eller lignende på butikken i ukedagene, men langt ifra hver dag. Hvis jeg blir servert noe så tar jeg stort sett imot, uansett hvilken dag det er. Jeg er normalvektig og ikke på slankern, så synes ikke det gjør noe :)

edit: jeg er en ordentlig godtemoms da, og kan godt ta helt av når helgen endelig kommer!!!

Endret av rytme
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser sjokolade hver dag.

Anonymous poster hash: 126a8...a99

Skrevet

Jeg hadde spist godteri og kake og boller osv. av ulike slag hver dag om jeg ikke var på slanken. Det er sånn sett derfor jeg er på slanken :P

Håper jeg lærer av at jeg har lagt om hele livsstilen og ikke faller tilbake til gamle synder etterpå :)

Skrevet

Spiser 10 gram mørk sjokolade og 30 g lett sjokoladeis hver dag.

Spiser vanlig sjokolade kun på lørdager, og evt litt saltstenger eller popcorn. Liker ikke annen chips enn tortilla, så det blir lite av det.

Drikker kun vann til hverdags, Pepsi max i helga. Kaker og boller blir det stort sett kun i selskap.

Skrevet

Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin ;)

Anonymous poster hash: 7ed66...492
Skrevet

Blir en liten smågodtebit (maks 10 gr) en gang om dagen i perioder.

Skrevet

Litt godt hver dag.. skal skjerpe meg i januar ;)Anonymous poster hash: 37f23...1d2

Ha ha!!! Drøm søt, særlig du klarer det med den innstillinga! ( ja for fra januar blir jo alt så enkelt...)

Anonymous poster hash: 9e36d...d22

Skrevet

Litt godt hver dag.. skal skjerpe meg i januar ;)Anonymous poster hash: 37f23...1d2

Ha ha!!! Drøm søt, særlig du klarer det med den innstillinga! ( ja for fra januar blir jo alt så enkelt...)

Anonymous poster hash: 9e36d...d22

Skrevet

En idrettsutøver som mener du trenger sukker?! Kyss meg i ræva!

Ta en prat med noen som kan det ditt troll.

Ja, spiser enten litt sjokolade eller potetgull hver dag. Jeg er idrettsutøver, og har et sunt forhold til kropp og mat. Jeg mener vi trenger både sukker og fett for å kunne fungere normalt, så om jeg tar noen biter sjokolade eller potetgull hver dag gjør meg ingenting. Jeg trener ofte 2 ganger per dag, så formen er fin ;)

Anonymous poster hash: f4590...6f5

Skrevet

Selvfølgelig trenger du karbohydrater. Og spesielt når kroppen brukes hardt hver dag. Hjernen hadde kollapset om man hadde droppet karbohydrater helt. Jeg har oppfølging av ernæringsfysiolog som ikke har noen som helst innvendinger mot det kostholdet jeg har nå. Brus, lightprodukter og alkohol er jeg derimot veldig forsiktig med.

Skrevet

Selvfølgelig trenger du karbohydrater. Og spesielt når kroppen brukes hardt hver dag. Hjernen hadde kollapset om man hadde droppet karbohydrater helt. Jeg har oppfølging av ernæringsfysiolog som ikke har noen som helst innvendinger mot det kostholdet jeg har nå. Brus, lightprodukter og alkohol er jeg derimot veldig forsiktig med.

Det vil si, jeg drikker aldri brus eller alkohol, og spiser heller ikke lightprodukter med kunstige søtningsstoffer.

Skrevet

Snop, chips og festkaker - nei

Mørk sjokolade og hverdags bakst - ja

Livet er for kort til å bare spise dessert på søndager :D

Skrevet

Er betydelig forskjell hvor karbohydratene kommer fra. For prestasjonens del må det vel sikkert være lurere å spise karbohydrater som ikke er "tomme kalorier". men som energiboost under en hard økt/konkurranse er det noe annet. Da skal det jo gå fort inn. men at en ernæringsfysiolog støtter opp under at du kan spise sjokolade og potetgull hver dag har jeg vanskelig for å tro

Skrevet

Jeg fullammer en liten baby, og må ha noe søtt hver dag, dessverre. Prøver å skjerpe meg, men er som regel veldig trøtt også, så da hjelper det ikke. Fire barn til sammen, så etter legging trenger jeg litt "belønning".... 

Drikker light brus en gang i blant, aldri sukkerbrus. Chips en sjelden gang, og bare i helgen. Drikker aldri alkohol, så "sparer" litt kalorier der, kan jeg trøste meg med... 

Skrevet

Jeg spiser en sjokolade hver dag og hender jeg baker kake til kveldskos også. Er ikke overvektig og det er heller ike barnet mitt.

Anonymous poster hash: d0396...394
Skrevet

Det varierer hvor ofte jeg spiser det. Hadde jeg latt lystene styre hadde jeg spist sjokolade hver eneste dag. Blir som regel sjokolade en gang i løpet av helgen. Hvis vi er på besøk blir det litt kake eller andre søtsaker i tillegg. Jeg er veldig dårlig på å ha sjokolade liggende i huset, så når mannen kjøper en stor pose med sjokolade i helgen, og bare halvparten blir spist, forsvinner resten i løpet av uken... Han vil gjerne ha det liggende i ukesvis, men det klarer ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...