Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 ...fordi jeg ikke orker å gå inn. Snart må jeg hente gutten i bhg, middag må lages til mannen kommer fra jobb. Jeg er sykemeldt pga depresjon og utmattelse. Orker ingenting, men må ta vare på familien min. At det skal være så tungt å gå inn og handle.... Sukk Gi meg styrke.... Anonymous poster hash: 50a44...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hallo?! Jeg gir deg styrke... Kjenner du det? Anonymous poster hash: 3b5d7...5d0
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Huff stakkar:( men må maten være ferdig til mannen kommer hjem? Kan ikke han handle på vei hjem også lager han middag når han kommer? Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Sender deg gode tanker Anonymous poster hash: b6615...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Ok.. Nå går jeg inn. Hvor jævlig vanskelig skal det være. Ok... Nå! Anonymous poster hash: 50a44...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg vet så altfor godt hvordan du har det.. Det er ikke så mye som hjelper i din situasjon, men vit at du ikke er alene. Og - selv om det føles fullstendig håpløst - det blir faktisk bedre! Anonymous poster hash: 940d4...a2c
LivetErEnLek Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Dette klarer du!!! Kjøp en middag "som lager seg selv". Bakt potet med skinke, mais, urtesmør og ost anbefales ;-). Hvis barnet ofte er vanskelig å få med seg, så kjøp en frukt, feks druer, som han liker godt og ha det som lokkemiddel i bilen. Vet middagen ikke er verdens sunneste eller det å lokke barn med belønning for ønsket adferd, men noen ganger er det helt innafor og i din situasjon i dag, er det helt greit. Vel hjemme hiver du potetene i ovnen og konsentrerer deg om det fantastisk barnet ditt. Jeg heier på deg!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Skjønner veldig godt hvordan du har det, var ofte jeg kjørte forbi butikken x-antall ganger pga jeg ikke turte å gå inn. Men du er nødt til å være streng med deg selv, selv om det er beinhardt - for det er jævlig når det står på, men litt etter litt blir det bedre. Når det gjelder middag tenk at i dag gjør du det enklest mulig, man dør ikke av pølse med brød og frosenpizza for en periode Ønsker deg god bedring, du er en mamma og det skal du være stolt av selv om man noen ganger ikke alt er så enkelt - barnet ditt forguder deg, tenk så heldig barnet ditt er som har deg! Stor klem Anonymous poster hash: 2ad57...15d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Tusen takk for motiverende meldinger:) Har nå kjøpt middager så vi har fram til helgen. Kom på i butikken at jeg ikke har drukket særlig i dag. Litt appelsinjuice og noen nøtter i bilen nå er godt. Nå skal poden hentes. Blir laks til middag som jeg putter i ovnen sammen med poteter og grønnsaker. Det klarer jeg:) Anonymous poster hash: 50a44...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 ...fordi jeg ikke orker å gå inn. Snart må jeg hente gutten i bhg, middag må lages til mannen kommer fra jobb. Jeg er sykemeldt pga depresjon og utmattelse. Orker ingenting, men må ta vare på familien min. At det skal være så tungt å gå inn og handle.... Sukk Gi meg styrke.... Anonymous poster hash: 50a44...2a9 Jeg forstår deg så veldig ! Sliter med psyken selv og noen dager orker jeg såvidt å gå ut døren. MEN, du kommer til å føle deg så mye bedre når du har handlet og laget mat, bare den minste lille følelse av å ha fått til noe hjelper på ett tungt sinn ! Ønsker deg lykke til og gir deg en stor klem. Husk at å få til litt er uansett bedre enn ingenting Anonymous poster hash: 5b0b0...b69
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Så flink du var som fixer opp! Det var bra Selv vet jeg alt om å slite, tror vi er mange i samme båt. Har sittet hos fastlegen i en hel time i dag , gråt og gråt. Klarte nesten ikke snakke sammenhengende, men hun forsto hvor psykisk nedkjørt jeg er. Så jeg heier på din seier i dag, så håper jeg noen vil heie litt på meg når jeg trenger det Anonymous poster hash: b485d...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå