Gå til innhold

Kysser eller kliner dere mannen med morgenånde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det fint med et lite nuss? 

Hvordan reagerer du om mannen har morgenånde, og han vil kysse deg? Ha sex? Ber du han pusse tennene sine først, eller gjør han det automatisk? 

Jeg er nysgjerrig, så takk for svar!  :P

Anonymous poster hash: de9c2...6fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har ikke dårlig ånde på morgenen. Jeg føler derimot at jeg har det (lider av munntørrhet) så gjør det ikke :P

Anonymous poster hash: 7a617...c4f
Skrevet

Ja, kyss går fint men kliner ikke nei. De første par årene merket jeg ikke når han hadde morgenånde, så da var ikke det noe hindring for verken klining eller sex. Men nå, etter at den ville forelskelsen har gått over er det fint å pusse tenner først ja :P men det går nok begge veier, så ingen av oss som prøver oss med morgenånde ;)

Anonymous poster hash: ccff8...f31

Skrevet

Jeg forteller han at han har morgenånde. Kan godt ha sex, men da må han passe på at han ikke blåser på meg, ikke ideelt etter min smak. Gir han nuss selv med dårlig ånde, men ikke klinings. Han tar ofte en rask tur innom badet og gurgler med litt munnskyllevann, da er problemet løst :)

Anonymous poster hash: b530d...598
Skrevet

et lite nuss er ok, men kliner ikke til! =)

Skrevet

Bryr meg ikke om det då min ånde sikkert ikke er den beste på morningen heller å held han ut med min skal eg ikke bry meg om hans ;)

Anonymous poster hash: 9c31b...23e

Skrevet

Kyss og sex er greit, men ingen klining med morraånde her i gården :P

Skrevet

Et lite kyss går greit, men ingen klining nei! Kan ha sex også, men da passer vi på å ikke puste på hverandre :P

Anonymous poster hash: e6e1d...2bb

Gjest Anybody
Skrevet

Oh yes! Ingenting med han er ekkelt! Samme syntes han om meg :)

Skrevet

Kyss går greit. Klining føler jeg ikke for, men det er like mye fordi jeg føler jeg selv har morgenånde. Morgensex er et vagt minne fra flere år tilbake (nå rekker vi ikke våkne av oss selv før senga er full av barn, og i alle fall rekker vi ikke sex...), men da brukte vi heller ikke kline under morgensex.

Skrevet

Haha - jeg tenker nå at er man sammen og stoler helt på hverandre spiller ikke akkurat litt morgenånde så veldig mye rolle. Er vel ikke så mange som råkliner når vekkeklokka ringer, men å nusse/kysse uten å ha pusse tennene har jeg ingen problem med. Han er jo glad i hele meg, og det er helt normalt at det ikke lukter colgate i kjeften om morgenen.

Det blir kanskje i samme gate som de som sover med sminke? Da tør man jo ikke vise sitt ekte seg. Man er sitt ekte seg med dårlig morgenånde, fis og uvaner. SÅnn er det nå bare, så får man elske det som det er :)

Skrevet

Kline- er noe jeg HATER uansett, så ville i alle fall ikke begynt uten en tannpuss først

Skrevet

Suss ja, men ingen klinings. Jeg har fobi mot morraånde, både min egen og andres :P 

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Nuss og morgensex går fint det (helst ikke puste meg i ansiktet da eller jeg i hans), men ikke klining med morgenånde :)

Skrevet

Eksen min lukta høgg på morgenen, så han orket jeg knapt ha ansiktet mot. Vi passet ikke sammen, og ikke luktmessig heller.. 

Nå derimot.. Kan fint kline og kysse med morgenånde, for ånden hans lukter jo blomster uansett når på døgnet det er ;):P

Skrevet

Oh yes, han lukter og smaker godt morgen, middag og kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...