Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Matlysten er helt borte. Kaster nesten opp bare tanken på mat. Jeg er 20 uker på vei, og det eneste jeg klarer å spise er rett i koppen supper. Får ungen i seg noe næring når jeg spiser det? Eller blir det for lite? Spiser 3-4 kopper supper hver dag. Er det veldig uheldig for ungen? Håper noen der ute kan gi meg svar på dette. Anonymous poster hash: 8b23b...2f1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ungen tar det den trenger, det er deg det går utover... Anonymous poster hash: 4ed95...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Enig med hun som skrev oppom her,ungen tar det den trenger. jeg leste en plass at barn får i seg den næringen den skal,selv om mor har et dårlig kosthold.La dette på minnet fordi jeg synes det er litt pussig at man tvangsfores med at man må spise det og det,men ikke det når man er gravid. Mens babyen får i seg det den trenger likevel...litt ironisk igrunn... Håper du føler deg bedre snart og ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 0464d...b5f
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 baby tar det den trenger. prøv nutridrinker fra apoteket f eks? får du kvalmestillende? Får du i deg nok væske? fikk ikke i meg "noe" på 9mnd, og fikk mye ekstra oppfølging. Baby ble 2,9kg, jeg veide 48kg da jeg fødte og 42 etter fødsel... Ikke bra! Anonymous poster hash: 08ef8...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå