Gå til innhold

Var hos fastlegen i dag for en sprøyte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg tror jeg er blitt forelsket i legen min!!!! Hjeeelp! Blir helt rød i fjeset, hjertet dunker, oppfører meg som en fjortis....men jeg nærmer meg 40 :P  

Sitter å dagdrømmer om han, han er så flott og sjarmerende :wub: Han er bare litt eldre enn meg.

Men - både han og jeg har partnere og barn...så er klar over at dette er helt urealistisk, men for en deilig følelse :D Blir jo helt skjelven av mannen. 

Skulle bare ønske det ikke var en fantasi..... :rolleyes:

Anonymous poster hash: c3db6...d8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kona der?

Anonymous poster hash: 99599...d85
Skrevet

Hehe, den klassiske kvinnelig pasient/mannlig lege-klisjeen! Lurer på om de mannlige legene er bevisst på hva de kvinnelige pasientene tenker, og om de synes det er kult eller ekkelt. :)

Anonymous poster hash: 4df07...809
Skrevet

Var kona der?

Anonymous poster hash: 99599...d85

Hun satt vel i en krok med latte og muffins.

Anonymous poster hash: 7cfca...547

Skrevet

HI her

He he...nei, ingen kone eller muffins, bare herlige legen min :P

Lurer også selv på hvordan legene tenker om sine kvinnelige frustrerte pasienter :huh:

Skrevet

Anbefaler sterkt legebytte om du blir forelsket i fastlegen din! Har selv jobbet som fastlege og fikk flere mannfolk som pasienter som var forelsket i meg og det var en ubehagelig følelse da jeg ikke hadde følelser for noen av dem!

En av de ville ha penis pungen(scrotum) undersøkt og da fikk han erigert penis og jeg synes det var meget ubehagelig selv om jeg var profesjonell.

Anonymous poster hash: 38fbe...907
Skrevet

Anbefaler sterkt legebytte om du blir forelsket i fastlegen din! Har selv jobbet som fastlege og fikk flere mannfolk som pasienter som var forelsket i meg og det var en ubehagelig følelse da jeg ikke hadde følelser for noen av dem!

En av de ville ha penis pungen(scrotum) undersøkt og da fikk han erigert penis og jeg synes det var meget ubehagelig selv om jeg var profesjonell.

Oj, jeg har liksom aldri reflektert over tema at kvinnelig lege kan bli oppsøkt av kåte mannfolk. Hva gjør en lege dersom den opplever at pasienten ønsker underlivsundersøkelser med helt annet enn helse i tankene? Å fysj, a meg, så ekkelt!

Anonymous poster hash: 4df07...809

Skrevet

HI her

Skjønner veldig godt reaksjonen din, uff! Jeg har ikke tenkt å ta gu hos han, heller ikke legge an på han.....Kan bare ikke styre mine følelser, men tenker ikke å bytte fastlege! Må vel gå an å ha en fantasi...? :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...