Gå til innhold

Noen som har opplevd bitre ekser etter et brudd...er virkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

spennende å se hvordan en bitter person kan oppføre, når du tror du kjente personen så kommer bitterheten og udyret frem.

Her er eks sjalu, bitter, sur, sint og innbiller seg at jeg var utro ( noe jeg ikke var), truer til tider med det ene og andre.

Hvor mye skal en tolerere? Ikke verdt å skape drama pga barna mener jeg.

Jeg kan hånden på hjertet si at det faktisk nesten går an å hate i alle fall mislike sterkt en person som er far til dine barn, barna er glad i han da og han er flink med dem ,men jeg kunne godt aldri sett trynet hans igjen.

Andre med erfaringer med bitre ekser? Vil det blir bedre med tiden? Håper min finner seg ei dame og blir normal igjen

Disse sidene visste han aldri da vi var sammen, men etter det ble slutt så kjente jeg jo ikke mannen igjen

Anonymous poster hash: 8e10e...bac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Alle har hyggelige og greie ekser?:) Huff, ja satser på at DET BLIR BEDRE

:)

hi

Skrevet

dytt

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha, nei det er ikke noe koselig her heller. Flytta ut for over 7 år siden og han er fortsatt en drittsekk.

Skrevet

Han er så bitter og sint at han nekter å ha samvær med ungene samtidig som han slenger på bygda at jeg nekter ham å ha samvær for å karre til meg mest mulig penger. Han betaler heller ikke barnebidrag.....

Anonymous poster hash: d6ca6...2d3
Gjest Anybody
Skrevet

Hehe min ble stalker! Spionerte på meg fra balkongen min og sto utenfor soveromsvinduet for å se om jeg hadde besøk..

Kjærlighet gjør gal! Vi er sammen igjen.. Vårt forhold er veldig intenst og lidenskapelig ser jeg..

Han har også samme perioden det var slutt ringt gutter han tror jeg var med, rift familien min for å ha tak i meg +++ hehe

Skrevet

Hehe min ble stalker! Spionerte på meg fra balkongen min og sto utenfor soveromsvinduet for å se om jeg hadde besøk..

Kjærlighet gjør gal! Vi er sammen igjen.. Vårt forhold er veldig intenst og lidenskapelig ser jeg..

Han har også samme perioden det var slutt ringt gutter han tror jeg var med, rift familien min for å ha tak i meg +++ hehe

Der ville jeg løpt. Snakk om desperat fyr og noe ustabil.

Anonymous poster hash: ddcfc...074

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...