Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 spennende å se hvordan en bitter person kan oppføre, når du tror du kjente personen så kommer bitterheten og udyret frem. Her er eks sjalu, bitter, sur, sint og innbiller seg at jeg var utro ( noe jeg ikke var), truer til tider med det ene og andre. Hvor mye skal en tolerere? Ikke verdt å skape drama pga barna mener jeg. Jeg kan hånden på hjertet si at det faktisk nesten går an å hate i alle fall mislike sterkt en person som er far til dine barn, barna er glad i han da og han er flink med dem ,men jeg kunne godt aldri sett trynet hans igjen. Andre med erfaringer med bitre ekser? Vil det blir bedre med tiden? Håper min finner seg ei dame og blir normal igjen Disse sidene visste han aldri da vi var sammen, men etter det ble slutt så kjente jeg jo ikke mannen igjen Anonymous poster hash: 8e10e...bac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ingen? Alle har hyggelige og greie ekser? Huff, ja satser på at DET BLIR BEDRE hi Anonymous poster hash: 8e10e...bac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 dytt Anonymous poster hash: 8e10e...bac
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Ha ha, nei det er ikke noe koselig her heller. Flytta ut for over 7 år siden og han er fortsatt en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Han er så bitter og sint at han nekter å ha samvær med ungene samtidig som han slenger på bygda at jeg nekter ham å ha samvær for å karre til meg mest mulig penger. Han betaler heller ikke barnebidrag..... Anonymous poster hash: d6ca6...2d3
Gjest Anybody Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hehe min ble stalker! Spionerte på meg fra balkongen min og sto utenfor soveromsvinduet for å se om jeg hadde besøk.. Kjærlighet gjør gal! Vi er sammen igjen.. Vårt forhold er veldig intenst og lidenskapelig ser jeg.. Han har også samme perioden det var slutt ringt gutter han tror jeg var med, rift familien min for å ha tak i meg +++ hehe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Hehe min ble stalker! Spionerte på meg fra balkongen min og sto utenfor soveromsvinduet for å se om jeg hadde besøk.. Kjærlighet gjør gal! Vi er sammen igjen.. Vårt forhold er veldig intenst og lidenskapelig ser jeg.. Han har også samme perioden det var slutt ringt gutter han tror jeg var med, rift familien min for å ha tak i meg +++ hehe Der ville jeg løpt. Snakk om desperat fyr og noe ustabil. Anonymous poster hash: ddcfc...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå