Gå til innhold

Hvordan er det å arbeide i et bemanningsbyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn til intervju en av de nærmeste dagene. Dette omhandler da en stilling internt i bemanningsbyrået.

Jeg skal eventuelt intervjue kandidater, forvalte kundeportefølje, booke møter og gjennomføre disse osv.

Har noen erfaring fra dette? Fortell gjerne:)

Hvordan er lønnen ca?

Ser for meg at det er en stressende jobb?

Anonymous poster hash: 3ac6c...13d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, så dytter!

Kan jeg spørre hvilken utdannelse/bakgrunn du har, HI?

Anonymous poster hash: b16bc...b8a

Skrevet

Jeg vil tro lønnen er ganske ok. Har jobbet mange år internt i et bemanningsbyrå, men da i en administrativ stilling som ikke innebar direkte kontakt med "vikarene".

Du må forberede deg på hektiske dager og ganske klare resultatkrav fra ledelse. Hvis du synes dette er ok, så er det nok en veldig grei jobb! Turn-overen i disse stillingene er nok ganske høy, er nok den yngre garde som dominerer i denne arbeidsgruppen.

Absolutt ikke noe i veien for å teste det ut!

Anonymous poster hash: c8263...403

Skrevet

Det er en fodel å ha en liten "selger" i blodet. Dette er jo en kamuflert salgsstilling :-)

Anonymous poster hash: c8263...403

Skrevet

Takk for svar! :) 

Ja, det er nok en del salg i stillingen tenker jeg. Heldigvis er det ikke salg til private. Men er det sånn at man ringer rundt til bedrifter for å booke møter? Altså at man selger byrået inn til bedrifter. 

Til deg som spurte hva slags bakgrunn/utdanning jeg har: Jeg har bakgrunn fra helsevesenet og har studert psykologi før. 

Anonymous poster hash: 3ac6c...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...